Την είσοδο του υδρογόνου στις οδικές, αστικές αλλά και τις σιδηροδρομικές μεταφορές προανήγγειλε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης.
Ειδικότερα ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στον χαιρετισμό του στο συνέδριο «Υδρογόνο: Μια Ευκαιρία για το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη» που διοργάνωσε το υπό ίδρυση δίκτυο πόλεων «ΗΛΕΚΤΡΟΝ», υποστήριξε ότι: «Από τη στιγμή που θα ανοίξει ο δρόμος για τη χρήση του υδρογόνου στις Μεταφορές, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προτίθεται να αναπτύξει ένα πλήρες θεσμικό πλαίσιο ώστε να αναπτυχθεί η χρήση του καυσίμου σταδιακά και με βάση τις ευρωπαϊκές προοπτικές. Αυτό συνεπάγεται τη διάθεση του συγκεκριμένου καυσίμου μεταφορών στα διευρωπαϊκά δίκτυα, στο σιδηροδρομικό δίκτυο και στη συνέχεια, στις αστικές μεταφορές.»
Στις αστικές μεταφορές, ένα σημαντικό πεδίο, σε πρώτη φάση, το υδρογόνο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα οχήματα ειδικών χρήσεων που διαθέτουν Δήμοι και Περιφέρειες, όπως πχ απορριμματοφόρα, σκούπες και στη συνέχεια, γιατί όχι στο μέλλον, και στις δημοτικές συγκοινωνίες.
Ο κ. Κεφαλογιάννης έκανε ιδιαίτερη αναφορά έκανε στα απορριμματοφόρα, που όπως είπε, παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς είναι πιο εύκολο να διαμορφωθούν μικροί σταθμοί ανεφοδιασμού στους χώρους στάθμευσης τους, αφού είναι εκ των προτέρων γνωστές με ακρίβεια οι χιλιομετρικές αποστάσεις που διανύουν. Η χρήση του καυσίμου για τα απορριμματοφόρα έχει και ένα άλλο όφελος, ότι τα οχήματα κινούνται αθόρυβα, συνεπώς περιορίζεται η ηχορύπανση κατά τις μεταμεσονύκτιες ώρες».
Ο κ. Κεφαλογιάννης ανέφερε ότι η είσοδος του υδρογόνου είναι ένα δύσκολο και σημαντικό πλάνο, όπου η Τοπική Αυτοδιοίκηση επέλεξε να πρωτοπορεί.