Από τότε που αγόρασε το Dovebar πριν από 35 χρόνια, η Mars θεωρείται πρωτοπόρος στην κατηγορία παγωτών. Σήμερα, η φιλοδοξία της Mars Ice Cream είναι να αυξηθεί η επιχείρηση σε 1 δισεκατομμύριο δολάρια έως το 2030, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η εταιρεία.
Η παγκόσμια αγορά παγωτού προβλέπεται να φτάσει τα 104,96 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2029
Αναφορικά, η παγκόσμια αγορά παγωτού προβλέπεται να φτάσει τα 104,96 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2029, ήτοι σημαντικά αυξημένη από τα 73,62 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021. Εκείνη τη χρονιά, η Mars κατείχε αρκετά από τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην κατηγορία κατεψυγμένων γλυκών των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των Snickers Ice Cream Bars, M&M’S Ice Cream Sandwiches, παγωτό Twix και γλυκά Kind Frozen. Σήμερα, η Mars διαθέτει επωνυμίες δώδεκα δισεκατομμυρίων δολαρίων σε όλο τον κόσμο στις κατηγορίες τροφίμων της.
Η επίτευξη πωλήσεων 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων θα τοποθετούσε τη Mars Ice Cream ανάμεσα στις άλλες δώδεκα επωνυμίες της εταιρείας οι οποίες έχουν αξία δισεκατομμυρίων δολαρίων (μεταξύ των οποίων τα M&M’S candy, οι τσίχλες Extra και οι μπάρες Snickers, οι τροφές για κατοικίδια Pedigree και Royal Canin και η αλυσίδα κτηνιατρικών κλινικών VCA της Mars).
Όχημα για την ανάπτυξη το παγωτό Dovebar με στόχο τη βιωσιμότητα και τον θετικό κοινωνικό αντίκτυπο
«Η Mars Wrigley στη Βόρεια Αμερική θα προσφέρει τόσο ανάπτυξη, όσο και θετικό κοινωνικό αντίκτυπο μέσα από τις πωλήσεις της γεύσης βανίλιας του Dovebar και θα ενδυναμώσει τις γυναίκες σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού μας» δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Shaf Lalani, Γενικός Διευθυντής για τη Mars Ice Cream. «Στη Mars, βλέπουμε μια ευκαιρία να αναπτύξουμε την κατηγορία παγωτού όχι μόνο στη Βόρεια Αμερική, αλλά σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Anton Vincent, Πρόεδρος της Mars Wrigley στη Βόρεια Αμερική και πρόσφατα διορισμένος επικεφαλής της Mars Ice Cream παγκοσμίως.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το παγωτό Dovebar είναι το πρώτο προϊόν παγωτού της Mars το οποίο έχει ως φιλοδοξία τη βιωσιμότητα. Από το αγρόκτημα στο εργοστάσιο, έως και τα ψυγεία, οι μπάρες κατασκευάζονται με γνώμονα τον θετικό κοινωνικό αντίκτυπο.
Επενδύσεις εκατομμυρίων σε βιώσιμες συσκευασίες
Επισημαίνεται ότι η Mars επενδύει πολλά εκατομμύρια σε καινοτόμες βιώσιμες συσκευασίες με στόχο το 100% όλων των συσκευασιών Mars να είναι επαναχρησιμοποιήσιμες, ανακυκλώσιμες ή κομποστοποιήσιμες. Μεταξύ άλλων νέων για τις αλλαγές συσκευασιών προϊόντων Mars Ice Cream, η Mars πρόσφατα μείωσε το μέγεθος του φιλμ στις μπάρες παγωτού Dove, οι οποίες μειώνουν περίπου 27 τόνους πλαστικού ετησίως.