20 C
Athens
Friday, May 17, 2024
More

    Η LG στοχεύει σε ξενοδοχεία, στη ρομποτική και στην τεχνητή νοημοσύνη

    Μετά από ένα 2022, το οποίο πήγε “με το δεξί” για την εταιρία, καθώς έκλεισε με αύξηση πωλήσεων κατά 40% σε σχέση με το 2021, το 2023 αναμένεται να είναι “μια χρονιά προκλήσεων”. Αυτές οι τρεις λέξεις που χαρακτηρίζουν σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή της LG Electronics Bussiness Hellas Γιάννη Μαντά το επόμενο έτος που καταφθάνει σε 15 μέρες.

    Σε συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου, τα στελέχη της εταιρείας ανέφεραν ότι το 30% των πωλήσεων του 2022 προήλθε από ανακαινίσεις τόσο καταστημάτων, όσο και ξενοδοχείων, μια κατηγορία που για το 2023 αναμένεται να φτάσει το 40%.

    Πιο συγκεκριμένα, κατά τα στοιχεία που δόθηκαν από την εταιρεία, το 2022 κλείνει με πωλήσεις άνω των 70 εκατ. ευρώ, σε Ελλάδα και Κύπρο, με την LG Business να διαθέτει, στην παρούσα φάση, άνω των 320 εξουσιοδοτημένων συνεργατών σε όλη τη χώρα.

    Την ίδια στιγμή, η εταιρεία διαθέτει και ένα πλήρες τμήμα sales support με 150 service centers σε όλη τη χώρα και Ακαδημία Business Solutions, στην οποία λαμβάνουν χώρα δεκάδες εκπαιδευτικές διαλέξεις στους συνεργάτες σε ετήσια βάση.

    Συνεργάτες του Β2Β τμήματος της LG Hellas για το 2022 υπήρξαν μεγάλα ονόματα από διαφορετικές εμπορικές κατηγορίες όπως η Costa Navarino, με την τοποθέτηση κλιματιστικών, η FraportGreece, με την τοποθέτηση digital οθονών σε διάφορα αεροδρόμια της χώρας, το νέο γήπεδο της ΑΕΚ Opap Arena, καθώς και η Eurobank, για οθόνες και κλιματιστικά.

    Σύμφωνα με τον κ. Μαντά, τα κύρια προϊόντα του Business Unit αυτή τη στιγμή είναι τα κλιματιστικά, οι digital οθόνες, αλλά και οι αντλίες θερμότητας, μια κατηγορία, η οποία, ειδικά το 2022, λόγω του ‘’Εξοικονομώ’’ λειτούργησε πολύ καλά.

    Για το 2023, όπως τονίστηκε από την εταιρεία, στόχος είναι η LG να εξακολουθήσει να είναι one stop shop για τον επαγγελματία, ο οποίος θα μπορεί να βρει σε αυτή όλες τις λύσεις στην ποικιλία των προϊόντων της, μέσα από γκάμα κλιματιστικών, οθονών, αλλά και ηλεκτρονικών συσκευών πιο κοντά στον καταναλωτή όπως ψυγεία και τηλεοράσεις

    Το ‘’χρυσάφι’’ των ξενοδοχείων, η εκπαίδευση και το ρομπότ

    Σε χρυσοτόκο όρνιθα για το Business Unit της LG Hellas, σε κάθε περίπτωση, έχουν εξελιχθεί τα ξενοδοχεία, είτε καινούρια, είτε σε διαδικασία ανακαίνισης, με τις κατηγορίες των κλιματιστικών και των smart, digital οθονών να βρίσκονται στις προτιμήσεις των ξενοδόχων που επιλέγουν τις λύσεις της LG.

    Εξάλλου, η εταιρεία έχει συμμετάσχει και αναμένει μέσα στον Ιανουάριο τα αποτελέσματα για τον διαγωνισμό του Υπουργείου Παιδείας για την τοποθέτηση 36.000 interactive boards (διαδραστικούς πίνακες) για ισάριθμές τάξεις σχολείων σε όλη την Ελλάδα, μια διαδικασία, η οποία θα ‘’τρέξει’’ μέσα στο πρώτο εξάμηνο της νέας χρονιάς τόσο στο δημόσιο, όσο και στον ιδιωτικό τομέα.

    Ενδιαφέρον, ωστόσο, παρουσιάζουν και τα καινούργια προϊόντα για το Business Unit, τα οποία θα έρθουν στην Ελλάδα το 2023 και το 2024, με αποκορύφωνα τα CLOI Robots. Ειδικά στην κατηγορία των robots, στελέχη της εταιρείας, στην παρούσα φάση, βλέπουν δύο πρώτες κατηγορίες, των ρομπότ για κοπή μεγάλων εκτάσεων γκαζόν, αλλά και αυτά που μπορούν να καθαρίσουν μεγάλες επιφάνειες, τα οποία χρησιμοποιούνται κυρίως στο retail και πιο συγκεκριμένα στα εμπορικά κέντρα.

    Για την εταιρεία, δε, δέλεαρ είναι και τα κεφάλαια του Ταμείου Ανάκαμψης, στα οποία συμμετάσχει μέσω συνεργασιών με άλλες επιχειρήσεις, ενώ προθερμαίνεται και για την παρουσία της σε κτίρια της επένδυσης στο Ελληνικό.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα