15.9 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Η κόντρα ανάμεσα στους γίγαντες της τεχνολογίας για να μας πάρουν τις δουλειές τα ρομπότ

    H κόντρα ανάμεσα στη Microsoft ($MSFT) και την Salesforce ($CRM), η οποία ξέσπασε πρόσφατα. 

    H πρώτη σκέψη που είχαμε όλοι όταν έκανε την πρωτοεμφάνιση του το ΑΙ; Πότε θα αρχίσουν να αντικαθιστούν τους ανθρώπους. Ε, ακριβώς αυτό κάνουν οι δύο εταιρείες, και η κόντρα είναι στο ποια το κάνει καλύτερα! 
    Δηλαδή  “Τα ρομπότ θα μας φάνε τις δουλειές”, πάμε όμως να τα δούμε με λεπτομέρειες.

    Οι AI Agents, είναι ο λόγος που ξεκίνησε αυτή η κόντρα, μιας και η Microsoft ($MSFT), κατά τη διάρκεια του “AI Tour” event της στο Λονδίνο, παρουσίασε τη δική της λύση για το πώς οι επιχειρήσεις θα μπορούν να δημιουργούν τους δικούς τους AI Agents μέσα από το Copilot Studio.

    Η κόντρα γιατί υπάρχει; Γιατί η ανακοίνωση της Microsoft ($MSFT) έρχεται μόλις ένα μήνα μετά από την ανακοίνωση της Salesforce ($CRM), η οποία παρουσίασε τη δική της λύση, που φυσικά θεωρεί πως είναι ανώτερη!

    Μάλιστα, ο CEO της Salesforce ($CRM) έκανε μια ανάρτηση χλευάζοντας την προσπάθεια της Microsoft ($MSFT) και αναφέροντας την ως “κίνηση πανικού”. 

    Tο Agentforce, όπως ονομάζεται η λύση της Salesforce ($CRM), επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν τους δικούς τους AI agents που είναι προσαρμοσμένοι στις ανάγκες τους και συνδέονται άμεσα με τα δεδομένα των πελατών τους. Και εκεί είναι η σημαντική διαφορά σε σχέση με τα AI συστήματα τύπου “copilot” που προσφέρει η Microsoft ($MSFT). 

    Σύμφωνα με την Zahra Bahrololoumi, CEO της Salesforce ($CRM) για το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, τα εργαλεία της Microsoft ($MSFT) μπορεί να είναι χρήσιμα για καθημερινές εργασίες, αλλά δεν εξυπηρετούν τόσο καλά τις ανάγκες μεγάλων επιχειρήσεων. Γιατί; “Δεν είναι συνδεδεμένα με τα δεδομένα των πελατών και δεν μπορούν να εκπροσωπήσουν με ακρίβεια και υπευθυνότητα την εταιρεία” όπως είπε η ίδια.

    Όπως και να έχει, το σημαντικό, είναι ότι μέσα από τέτοιες κόντρες, τις περισσότερες φορές οι εταιρείες εξελίσσονται και αναπτύσσουν νέες τεχνολογίες γρηγορότερα. Και εκεί κερδίζουμε όλοι.

    Πρόκειται για Virtual Assistants τεχνητής νοημοσύνης, τους οποίους μπορεί κάθε εταιρεία να προσαρμόσει στα δικά της δεδομένα, και να τους βάλει να κάνουν εργασίες όπως είναι για παράδειγμα το Customer Support.

    Φανταστείτε το ως ένα πιο εξελιγμένο chat bot, όπου θα απαντάει με βάση το τι μήνυμα του στέλνει ο χρήστης και όχι μέσα από μια σειρά με προκαθορισμένα μηνύματα. Θα είναι δηλαδή σαν να υπάρχει ένας άνθρωπος στην άλλη πλευρά, αλλά δεν θα υπάρχει. Αλήθεια, πόσο καλά λέτε να πάει αυτό;

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα