Η πορεία του efood το 2022 χαρακτηρίστηκε από την αύξηση των συνεργαζόμενων καταστημάτων και των παραγγελιών, όπως και από την περαιτέρω ανάπτυξη του efood market, πιστοποιώντας την αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς στην ελληνική επικράτεια. Η startup που δημιουργήθηκε στην άκρη του σαλονιού των Παμίνου και Κωνσταντίνου Κυρκίνη και από το 2015 έχει ενταχθεί στον όμιλο της Delivery Hero, φιλοδοξεί να συνεχίσει την καινοτόμα πορεία της και αυτή τη χρονιά.
Και απ΄ότι φαίνεται έχει όλα τα εχέγγυα. Ακολουθώντας πιστά το τρίπτυχο της στρατηγικής της ανάπτυξης “περισσότερα καταστήματα-ακόμα περισσότερες και διαφορετικές κατηγορίες-ευκολία και ταχύτητα παράδοσης σε όλη την Ελλάδα”, τα στοιχεία των πωλήσεων της ψηφιακής πλατφόρμας για την περσινή χρονιά έδειξαν πως βαδίζει στο σωστό δρόμο.
Μια πρώτη ένδειξη αποτελεί το γεγονός ότι η καθαρή κερδοφορία του efood ανήλθε πέρυσι στα €23,53 εκατ., μία επίδοση η οποία αποτελεί ρεκόρ για την online delivery πλατφόρμα για την παραγγελία φαγητού, ποτού και ειδών σούπερ μάρκετ. Το 2021 είχε εμφανίσει καθαρά κέρδη €17,68 εκατ., το 2020 κέρδη €21,61 εκατ. και το προπανδημικό 2019 €16,82 εκατ.