Κορδέλα κόβει σήμερα στο νέο κατάστημά της η JYSK στον Κηφισό ενώ αύριο, 17 Δεκεμβρίου, ανοίγει το κατάστημα της Μεταμόρφωσης (και τα δύο προσωρινά μόνο για online παραγγελίες και παραλαβή στο κατάστημα).
H δανέζικη αλυσίδα με είδη σπιτιού JYSK με τα δύο νέα καταστήματα φτάνει πλέον τα 41 στην Ελλάδα, ολοκληρώνοντας έτσι την πρώτη φάση ανάπτυξής της που προέβλεπε τη λειτουργία 40 καταστημάτων έως το τέλος του 2020 με βάση το πενταετές πλάνο που εκπονήθηκε το 2015, χρονιά εισόδου της JYSK στην Ελλάδα.
Η JYSK άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο του 2015. Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, η είσοδος της JYSK στην ελληνική αγορά αλλά και η επέκτασή της είναι το αποτέλεσμα της εμπιστοσύνης που έδειξε ο ιδρυτής της, Lars Larsen, στην Ελλάδα και στις προοπτικές ανάπτυξης της χώρας.
Η διοίκηση της εταιρείας, παρά τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία το 2020, υλοποίησε τη δέσμευση του κ. Larsen για 40 καταστήματα JYSK στην Ελλάδα στα πέντε πρώτα χρόνια λειτουργίας της, όπως ο ίδιος είχε ανακοινώσει στον Τύπο με την ευκαιρία των εγκαινίων του πρώτου καταστήματος στην Αθήνα. Η δανέζικη εταιρεία δουλεύει ήδη το πλάνο επέκτασής της για τα επόμενα χρόνια.
Ο Sandor Szimeiszter, Country Manager JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας αναφέρει: «Με τα δύο νέα καταστήματα η JYSK ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα και πλέον, διαθέτοντας 41 καταστήματα, έχουμε εδραιωθεί ως μια μεγάλη αλυσίδα στο χώρο των ειδών σπιτιού, κήπου και ύπνου και έχουμε γίνει γνωστοί στους Έλληνες πελάτες μας. Το οικονομικό έτος που τελείωσε τον Αύγουστο ήταν το πρώτο που η JYSK Ελλάδας κατέγραψε θετικό αποτέλεσμα ΕΒΙΤ, έστω και μικρό, αλλά μπορούμε να πούμε ξεκάθαρα πως είμαστε σε πορεία για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, παρά την δύσκολη για την αγορά τωρινή κατάσταση. Την ίδια στιγμή δουλεύουμε εντατικά για την προετοιμασία και άλλων νέων καταστημάτων τόσο στην Αθήνα όσο και στην επαρχία. Στόχος μας είναι το δίκτυο των καταστημάτων μας να ξεπεράσει τα 60 μέσα στα επόμενα χρόνια, κάτι που θα μας επιτρέψει να έχουμε παρουσία σε όλους τους μεγάλους δήμους και πόλεις της Ελλάδας».
Πέρα από την ανάπτυξη του δικτύου της η JYSK, μέσω της μετεγκατάστασης σημείων με χαμηλή απόδοση σε νέους πιο κατάλληλους χώρους αλλά και με την ανακαίνιση των παλιών καταστημάτων με βάση το νέο format που λάνσαρε πρόσφατα, στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη και των υπαρχόντων καταστημάτων της. Ταυτόχρονα με την ανάπτυξη του τζίρου η εταιρεία θέλει να αναπτύξει περισσότερο την marketing επικοινωνία και παρουσία της ενώ η ομάδα των στελεχών της αναπτύσσεται συνεχώς καθώς προστίθενται τομείς που απαιτούν νέες δεξιότητες, όπως για παράδειγμα το κανάλι Β2Β.