Με την επέκταση της γκάµας των crispbreads πρωτοπορεί η Φαίδων και διευρύνει τη διείσδυσή της στο αλµυρό κοµµάτι παρασκευών. Βασισµένη σε σπόρους, εµπλουτισµένους µε superfoods, όπως chia, κινόα, φαγόπυρο, όλυρα και παντζάρι, µε χαµηλούς υδατάνθρακες και ιδανική για όσους ακολουθούν κετογονική δίαιτα, η σειρά crispbreads κυκλοφορεί ήδη από πέρσι.
Τα crispbreads της Φαίδων είναι τοποθετηµένα στο ελληνικό οργανωµένο λιανεµπόριο και ήδη εξάγονται τέσσερις χώρες, µε τον αριθµό των χωρών εξαγωγών να θεωρείται αναπτυσσόµενος. «Παρουσιάσαµε στη food Expo 2023 crispbreads µε γεύσεις και περισσότερες χρήσεις, που να µπορούν δηλαδή να λειτουργήσουν και ως σνακ», δήλωσε ο Managing Director της Φαίδων, Στάθης Γιαχανατζής.
Η λογική αφορά τη διείσδυση στο χώρο του αλµυρού υγιεινού σνακ, µε παρασκευές που θα µπορούσαν να συµπεριληφθούν και σε πρωινό.
«Αυτά τα προϊόντα δεν υπάρχουν αλλού στην Ελλάδα, από ελληνική παραγωγή. Δεν συγκρίνονται µε άλλα παρεµφερή παρασκευάσµατα, όπως κράκερ ή thinbreads βασισµένα στο αλεύρι, αν και µπαίνουν δίπλα-δίπλα στο ράφι», επισήµανε ο κ. Γιαχανατζής. Η Φαίδων ξεδιπλώνει µέσω των αλµυρών σνακ την υγιεινή της φιλοσοφία, αλλά και στο κοµµάτι των γλυκών της παρασκευών, πέρα από τους δηµοφιλείς κωδικούς ετών σε µπισκότα και κουλούρια, παρουσιάζει φέτος τρεις κωδικούς από κουλουράκια «πλεξουδάκια» µε 0% ζάχαρη, σε αναβαθµισµένη συσκευασία.
«Η τάση της υγιεινής διατροφής εµφανίζεται ανεξαρτήτως εισοδήµατος. Εκτιµούµε ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται όλο και περισσότερο, απλά θα επιταχύνεται ή θα επιβραδύνεται ανάλογα µε την οικονοµική κατάσταση που βρίσκεται κάθε φορά ο καταναλωτής», σηµείωσε ο κ. Γιαχανατζής.
Η επέκταση της παραγωγικής δυναµικότητας της Φαίδων είχε σχεδιαστεί για να µπορεί να ανταποκρίνεται στην αυξηµένη ζήτηση
Σε σχέση µε το 2021, το 2022 η Φαίδων εµφάνισε 19% ανάπτυξη σε αξία πωλήσεων και περίπου 7% σε όγκο. Από το 2022 έχει δηµιουργήσει νέα γραµµή παραγωγής στο εργοστάσιό της, µε αυξηµένη παραγωγική δυναµικότητα, που δύναται να καλύψει την επίσης αυξηµένη ζήτηση. «Οι παραγωγικές επενδύσεις που είχαµε κάνει στο παρελθόν είχαν σχεδιαστεί µε τη φιλοσοφία να είµαστε έτοιµοι να ανταποκριθούµε σε αυξηµένη ζήτηση, µόλις επεκτείνουµε την γκάµα των προϊόντων µας, αλλά και για να ικανοποιήσουµε τη ζήτηση των υφισταµένων», εξήγησε ο Managing Director της Φαίδων.
Η ανάπτυξη της Φαίδων έρχεται µέσα από περισσότερα προϊόντα στα ράφια των σούπερ µάρκετ, αγγίζοντας περισσότερες κατηγορίες, αλλά και µέσω των εξαγωγών, όπου η Φαίδων καθίσταται ακόµη πιο ελκυστική µε το πλουσιότερο «µπουκέτο» προϊόντων. Η Φαίδων σκέφτεται τη λύση της ιδιοπαραγωγής ενέργειας στο µέλλον, αλλά ο κ. Γιαχανατζής υπογράµµισε ότι «απουσιάζουν οι υποδοµές από το κράτος». «Το κράτος υπολείπεται σε ταχύτητα προσαρµογής ως προς τα δίκτυα διανοµής και µεταφοράς ενέργειας, σε σχέση µε τις ανάγκες που υπάρχουν από επιχειρηµατίες και ιδιώτες», πρόσθεσε ο Managing Director της Φαίδων.