20 C
Athens
Thursday, November 21, 2024
More

    Η Εθνική Τράπεζα πρωτοστατεί στον ψηφιακό μετασχηματισμό των προϊόντων και υπηρεσιών της

    Σημαντική πρόοδο έχει καταγράψει η Εθνική Τράπεζα στον ψηφιακό μετασχηματισμό των προϊόντων και των υπηρεσιών της. Αυτό καταδεικνύουν τα στοιχεία που δημοσιοποίησε χθές, Τρίτη, στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελέσματα β΄ τριμήνου.

    Πρώτος πυλώνας της ψηφιακής στρατηγικής της είναι η προσέλκυση των υφιστάμενων και νέων πελατών της στα ηλεκτρονικά κανάλια συναλλαγών όπου διατίθενται μια σειρά από νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

    Στα τέλη Ιουνίου, για πρώτη φορά οι χρήστες της εφαρμογής mobile banking ξεπέρασαν τους εγγεγραμμένους χρήστες των digital υπηρεσιών, αγγίζοντας τα 3,9 εκατομμύρια λήψεις έναντι 3,8 εκατομμυρίων χρηστών.

    Σε επίπεδο πραγματικής διείσδυσης των ψηφιακών υπηρεσιών στου νέους και υφιστάμενους πελάτες, οι ενεργοί χρήστες 12μήνου ανέρχονται σε 2,8 εκατομμύρια, ενώ οι ενεργοί χρήστες ενός μήνα ισούνται με 2,3 εκατομμύρια.

    Όπως αναφέρει η τράπεζα στη σχετική ανακοίνωση, οι εγγεγραμμένοι και οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες των ψηφιακών καναλιών αυξήθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση, αντανακλώντας την επιταχυνόμενη μετάβαση στα ψηφιακά κανάλια.

    Σε επίπεδο μεριδίων αγοράς, η Εθνική κατέχει ποσοστό 25% στους ενεργούς ενός μήνα και 26% στους ενεργούς 12 μηνών για το internet banking και 32% και 31%, αντίστοιχα, σε επίπεδο mobile banking. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι ένας στους τρεις χρήστες ελληνικής τραπεζικής εφαρμογής χρησιμοποιεί το mobile banking της Εθνικής.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα