Η εταιρεία Mediterra Hellas, η οποία διαθέτει τα σημεία πώλησης mastihashops, ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για την χρήση του 2022. Σύμφωνα με αυτά ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε 11,5% στα 10,74 εκατ. ευρώ από 9,63 εκατ. ευρώ το 2021.
Το EBITDA διευρύνθηκε στα 764 χιλ. ευρώ. από 640 χιλ. ευρώ.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 277 χιλ. ευρώ. ή 22,5% έναντι 226 χιλ. ευρώ το 2021.
Στις 31/12/2022 τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας είχαν διαμορφωθεί στα 5,386 εκατ. ευρώ και ο καθαρός δανεισμός μόλις στα 542 χιλ. ευρώ.
Σχετικά με τις φετινές προοπτικές, η διοίκηση επισημαίνει ότι «τα θετικά αποτελέσματα (κέρδη) της χρήσης 2022 δημιουργούν και ενισχύουν τις θετικές προσδοκίες για το 2023 παρά τις συνεχιζόμενες αρνητικές προβλέψεις για την παγκόσμια οικονομία.
Εκτίμηση της διοίκησης είναι ότι τα αποτελέσματα και οι επιδόσεις του 2023 θα οριοθετηθούν τόσο από τις πληθωριστικές πιέσεις και την μείωση της κατανάλωσης όσο και από τις νέες εταιρικές δραστηριότητες(νέα προϊόντα και κανάλια πώλησης).
Στις εταιρικές προτεραιότητες για το 2023 παραμένουν η αλλαγή του εταιρικού παραγωγικού και ψηφιακού αποτυπώματος, η ενσωμάτωση νέων καινοτομιών στη παραγωγή και η περαιτέρω ανάπτυξη των παραφαρμακευτικών προϊόντων Art of Nature.
Στις σημαντικές προτεραιότητες προστίθενται η ανανέωση και η μετατροπή της ΕΛΜΑ από μάρκα τσίκλας σε μάρκα προϊόντων μαστίχας ευρείας κυκλοφορίας και η επέκταση των εταιρικών δραστηριοτήτων στον πρωτογενή και τριτογενή τομέα.
Στα σημαντικά γεγονότα περιλαμβάνονται η ολοκλήρωση της επένδυσης του Ν. 3299/2004 και η συμμετοχή στην έκθεση FOOD EXPO (18-20/3/2023) αποτελεί σταθμό για την εταιρεία καθώς παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά οι νέες τσίκλες ΕΛΜΑ καθώς μείγματα σκόνης μαστίχας σε φακελάκια, δημιουργώντας βάσιμες προσδοκίες για περαιτέρω ανάπτυξη της μάρκας το 2023».