18.3 C
Athens
Friday, May 17, 2024
More

    Η εταιρεία αλκοολούχων ποτών Αμβυξ διευρύνει τη δραστηριότητά της με δικό της brand

    Παρά το γεγονός ότι η Άμβυξ έχει ταυτιστεί διαχρονικά με την εισαγωγή και τη διανομή αλκοολούχων ποτών, η σχέση της ιδιοκτήτριας οικογένειας Ρεβάχ με τον οίνο ξεκίνησε το 2010, όταν δημιούργησε το Τμήμα Οίνου Oenothèque και ενέταξε στο χαρτοφυλάκιό της τα Κτήματα Άλφα, Αργυρού και Τσέλεπου. Σήμερα, η εταιρεία διευρύνει τη δραστηριότητά της με δικό της brand και νέες συνεργασίες, με στόχο να κατακτήσει τη Νο1 θέση και στο κρασί.

    Ταυτόχρονα, η Άμβυξ επιδιώκει να κερδίσει μερίδια από την κατανάλωση χύμα κρασιού στην εστίαση μέσα από το δικό της σήμα Βορράστρι, που απευθύνεται αποκλειστικά στην αγορά horeca, σχεδιάστηκε και ελέγχθηκε σε όλα τα στάδια παραγωγής του από την Αμβυξ, διαθέτει τρεις κωδικούς και παράχθηκε στη Διόνυσος Οινοποιητική στην Κόρινθο, σε 100.000 φιάλες. Είναι προσιτό και στοχεύει σε υψηλούς όγκους πωλήσεων, με τιμή καταλόγου 4,20 ευρώ. Προς το παρόν η εταιρεία δεν στοχεύει με το συγκεκριμένο προϊόν στο λιανεμπόριο.

    Η Άμβυξ πραγματοποιεί κύκλο εργασιών 145 εκατ. ευρώ, διαθέτει μηδενικό δανεισμό και συμβάλλει στα δημόσια ταμεία με περίπου 55 εκατ. ευρώ. Το 45% του τζίρου της έρχεται από τα αλκοολούχα ποτά, το 26% από τη σαμπάνια και τα αφρώδη κρασιά, το 16% από το κρασί και το υπόλοιπο αφορά μη αλκοολούχα ποτά (11%) και μπίρες (2%).

    Το 2022 η κατηγορία σαμπάνιας και αφρωδών κρασιών εισέφερε περίπου 20 εκατ. ευρώ στον τζίρο, έναντι 16 εκατ. ευρώ που εισέφερε η κατηγορία κρασιού, και πλέον για το 2023 προβλέπει αύξηση του τζίρου στο κρασί, τουλάχιστον στα 20 εκατ. ευρώ. Από φέτος προβλέπεται ότι η κατηγορία σαμπάνιας, αφρωδών κρασιών και οίνου θα αυξήσει το μερίδιό της από 42% αθροιστικά σε 45%-47%.

     

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα