Η Entersoft εξαγόρασε το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών (60%) της INTELIQUA, κίνηση που, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, ενισχύει τη θέση της στον αναπτυσσόμενο τομέα των ψηφιακών λύσεων και της διαχείρισης Εμπειρίας Πελάτη (CX) και Loyalty, με εφαρμογές σε κλάδους όπως το λιανεμπόριο, οι υπηρεσίες και η ενέργεια.
Όπως τόνισε ο Αντώνης Κοτζαμανίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Entersoft, «είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε την INTELIQUA στον Όμιλο Entersoft. Με την εξαγορά αυτή, ενισχύουμε τη στρατηγική μας στον τομέα της ψηφιακής καινοτομίας και της εμπειρίας του πελάτη, αξιοποιώντας την κορυφαία τεχνολογία της INTELIQUA. Η συνέργεια των δύο εταιρειών θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε ακόμη πιο εξελιγμένες λύσεις στους πελάτες μας, βοηθώντας τους να καινοτομήσουν και να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών τους».
Η INTELIQUA έχει εδραιωθεί στον τομέα των πλατφορμών εμπειρίας πελατών, με την Eliqua.CX, μια καινοτόμο πλατφόρμα που ενισχύει την αφοσίωση των πελατών και οδηγεί στην αύξηση των εσόδων αξιοποιώντας τα δεδομένα και τις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης. Για το τρέχον έτος η INTELIQUA αναμένεται να παρουσιάσει έσοδα 2,8 εκατ. ευρώ και EBITDA 0,4 εκατ. ευρώ. Στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται γνωστές αλυσίδες λιανικής πώλησης όπως Marks & Spencer, Notos, Holland Barrett, Holmes Place, Funky Buddha, Intersport, Galerie de Beaute, Γαλακτοβιομηχανία Στάμου κ.ά.
Από την πλευρά του, ο Ευάγγελος Καραλής, Διευθύνων Σύμβουλος της INTELIQUA σημείωσε ότι «η στρατηγική αυτή συνεργασία με την Entersoft αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την INTELIQUA. Η κοινή μας πορεία θα μας επιτρέψει να επιταχύνουμε την ανάπτυξή μας και να επεκτείνουμε τις λύσεις μας σε νέες αγορές».