13.7 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Η έμμεση διαφήμιση που της χάρισε ξανά το χρυσό τίτλο της πολυτέλειας

    Ως «δημιουργικός συνεργάτης» των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, ο γίγαντας της πολυτέλειας  LVMH διέθεσε 150 εκατ. ευρώ, για την κατασκευή πολλών ολυμπιακών ειδών, όπως τα μετάλλια της Chaumet και τις στολές που φορούν οι Γάλλοι αθλητές, ανέφερε το CNBC στις 11 Αυγούστου.

    Η συμμετοχή της LVMH στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού ήταν ένα «masterclass» για την πίστη της μάρκας, δήλωσε ο Ντάνιελ Λάνγκερ, καθηγητής στρατηγικής πολυτελείας στο Pepperdine Graziadio Business School. «Η άνευ προηγουμένου χορηγία των Ολυμπιακών Αγώνων από την LVMH έφερε τη δέσμευση της μάρκας σε ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο», δήλωσε ο Λάνγκερ στο Business Insider.

    Ο γίγαντας πολυτελείας με έδρα το Παρίσι απολάμβανε επίσης το πλεονέκτημα έδρας των Ολυμπιακών Αγώνων. Αυτό έδωσε στην LVMH την «ευκαιρία να φιλοξενήσει τους καλύτερους πελάτες της και να τους προσφέρει εμπειρίες και πρόσβαση που δεν μπορούσαν να κάνουν άλλες μάρκες», δήλωσε ο Λάνγκερ.

    Η LVMH δεν ήταν η μόνη που μετέτρεψε τους Αγώνες του Παρισιού σε βιτρίνα πωλήσεων. Αμερικανικές μάρκες μαζικής αγοράς όπως η Glossier, η Skims και η Lululemon προσπάθησαν να αξιοποιήσουν την πολιτιστική σημασία του Παρισιού και την επιστροφή μεγάλου κοινού μετά την πανδημία, ανέφερε το BI τον Ιούλιο.

    Κοιτάζοντας μπροστά, ο Λάνγκερ, δεν βλέπει κανέναν λόγο να μην συνεχίσει η LVMH τη στρατηγική της για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Οι επόμενοι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες έχουν οριστεί για την παγκόσμια πρωτεύουσα της μόδας, το Μιλάνο, το 2026, ενώ το Λος Άντζελες θα φιλοξενήσει τους θερινούς αγώνες του 2028.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα