Η διεθνής αλυσίδα καταστημάτων καφέ Starbucks, κατέθεσε αίτηση για να κατοχυρώσει μια νέα ευρεσιτεχνία, για ένα μηχάνημα, που βοηθά στην προσαρμογή περίπλοκων ροφημάτων.
Την ιδέα την έδωσαν βιντεάκια του TikTok για παρασκευές εκτός μενού, όπως το Churro Frappuccino, το οποίο επιταχύνει τη ζήτηση. Η πρωτοβουλία αυτή γίνεται την ώρα που οι εργαζόμενοι πιέζουν για καλύτερες συνθήκες εργασίας και αυξήσεις μισθών.
Ηδη η παραγγελία για καφέ λάτε γίνεται πιο εύκολη στα Starbucks, μέσω μηχανημάτων. Τέτοιες παρασκευές μέσω διαφόρων μηχανών πρόσθεσαν ένα δισεκατομμύριο δολάρια στα έσοδα των 32 δισ. δολαρίων της εταιρείας πέρυσι, διπλασιάζοντας το επί μέρους αυτό έσοδο σε σύγκριση με το 2019.
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος Laxman Narasimhan ο οποίος προήλθε από την PepsiCo και αννέλαβε τον περασμένο Οκτώβριο, έχει βρεθεί αντιμέτωπος με στελέχη που θέλουν όλο και περισσότερο να συνδικαλιστούν, καθώς οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού στις ΗΠΑ κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα . Επομένως, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η Starbucks των 123 δισεκατομμυρίων δολαρίων θέλει να εξορθολογίσει τις διαδικασίες παραγωγής ποτών.
Ο νέος εξοπλισμός θα πρέπει να «οδηγεί στην αποδοτικότητα», ενώ θα επιτρέπει στις καφετιέρες να εξυπηρετούν «με χάρη», είπε πρόσφατα στους επενδυτές η αντιπρόεδρος της Asia Pacific, Sara Trilling.