Σε έρευνα σχετική με τα διαφημιστικά budget των τηλεοπτικών καναλιών που ολοένα φθίνουν δόθηκε αφορμή για το σημερινό μας ρεπορτάζ να δούμε το γιατί αφού πάντα η εικόνα κλέβει από όλα τα μέσα άρα η τηλεόραση είναι αρχηγός
Και όμως το 88% των καταναλωτών αγόρασε κάποιο προϊόν λόγω Influencers.
Αν το λέγαμε αυτό πριν μερικά χρόνια ίσως φάνταζε απίστευτο τώρα όμως το λεγόμενο telemarketing της τηλεόρασης έχει μεταφερθεί στο Instagram Instagram με (34%), ακολουθούμενο από το YouTube (27%) και το TikTok (18%), με μόλις το 2% να λέει ότι βρήκε καλό περιεχόμενο στο X/Twitter.
Ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό καταναλωτών, της τάξης του 88%, ανέφερε ότι
αγόρασε κάποιο προϊόν με βάση τη σύσταση κάποιου influencer, με το μάρκετινγκ επιρροής να είναι το πιο αποτελεσματικό μεταξύ της ηλικιακής ομάδας 18-34.
Αυτό προκύπτει από μελέτη που υλοποίησε η Vamp, μία influencer marketing πλατφόρμα.
“ΟΙ INFLUENCERS ΝΙΚΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ “ο τίτλος μιλάει από μόνος του.
Σύμφωνα με την έρευνα, η ηλικιακή ομάδα 18-34 κατατάσσει τους influencers ψηλότερα από την τηλεοπτική διαφήμιση, την ψηφιακή διαφήμιση, τη ραδιοφωνική διαφήμιση και τις διαφημιστικές πινακίδες.
Από την άλλη, τα άτομα ηλικίας 45 έως 54 ετών θεωρούν ότι η τηλεόραση είναι η πρώτη επιλογή, με τους influencers να βρίσκονται στη δεύτερη θέση (18%).
Παράλληλα, για τις ηλικίες 18-24, το TikTok είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα, ενώ οι 24-44 ετών προτιμούν το YouTube.
Όσον αφορά τον τύπο περιεχομένου που αναζητούσαν οι καταναλωτές, το 49% των
ερωτηθέντων ενδιαφέρεται για επιδείξεις προϊόντων, και δείχνουν προτίμηση για περιεχόμενο προϊόντων.
Άλλοι καταναλωτές προτιμούν ένα συνδυασμό και των δύο, ενώ το 61% ελκύονται περισσότερο από αντικειμενικές απόψεις.