Η Chiquita λανσάρει τη νέα της καμπάνια “Pop by Nature” και προσκαλεί τους θαυμαστές της, να συμμετάσχουν σ’ ένα μαγικό ταξίδι, μια ζωντανή σύνθεση τέχνης και φύσης, σε συνεργασία με τον διεθνώς αναγνωρισμένο καλλιτέχνη και ιδρυτή του Happy Art Movement, Romero Britto.
Το κεντρικό θέμα της καμπάνιας αφορά ένα έργο τέχνης που δημιούργησε ο Romero Britto, το οποίο αναδεικνύει την pop εκδοχή της μπανάνας Chiquita. Αυτό το πολύχρωμο έργο τέχνης θα εμφανίζεται σε Out-Of-Home διαφημιστικές καμπάνιες στην αγορά, καθώς και σε digital καμπάνιες με δυνατότητα διάδρασης, ενισχύοντας το πνεύμα της Chiquita “It Peels So Good”.
Η νέα συλλογή αυτοκόλλητων “Pop by Nature” δημιουργήθηκε για να χαρίσει χαμόγελα στους λάτρεις της μπανάνας σε όλο τον κόσμο και περιλαμβάνει σχέδια από την σειρά έργων τέχνης που δημιούργησε ο Britto για την καμπάνια της Chiquita. Οι καταναλωτές μπορούν να αναπαραστήσουν το συγκεκριμένο έργο του συλλέγοντας και τα 6 αυτοκόλλητα της συλλογής, τα οποία αλληλοσυμπληρώνονται τέλεια μεταξύ τους, για να ενώσουν το παζλ του έργου τέχνης.