Οι πωλήσεις της Prada εκτινάχθηκαν καθώς ο ιταλικός όμιλος ειδών πολυτελείας επωφελήθηκε από το αγοραστικό ενδιαφέρον για τα loafers που λάνσαρε και τα pocket bags της Miu Miu.
Τα καθαρά έσοδα το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 22% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ανέφερε η εταιρεία.
Η Ιαπωνία, η Ευρώπη και η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού ηγήθηκαν της ανάπτυξης, ενώ η Αμερική σημείωσε τη λιγότερη ζήτηση, που αυξήθηκε κατά 5%.
Τα τελευταία σχέδια της Prada και της Miu Miu έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλή στους fashionistas σε όλο τον κόσμο. Τα brands κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις σε μια τριμηνιαία κατάταξη της Lyst, η οποία παρακολουθεί τις μάρκες και τα προϊόντα με τις περισσότερες αναζητήσεις στη δική της εφαρμογή αγορών και τις αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.