18 C
Athens
Friday, November 8, 2024
More

    Η ακρίβεια δεν κάνει διακρίσεις ούτε στο φαγητό των “φτωχών”

    Αν ρωτήσεις οποιονδήποτε τουρίστα, ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό στην Ελλάδα, δεν υπάρχει περίπτωση να μην σημειώσει το μεγαλύτερο ποσοστό προτίμησης ,το γνωστό και αγαπημένο σε Έλληνες και ξένους , Greek souvlaki.

    Δυστυχώς για εμάς πολύ περισσότερο από ότι τους ξένους τουρίστες , η τιμή για ένα σουβλάκι , το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει πάρει την ανιούσα.

    Η ακρίβεια δεν κάνει διακρίσεις με αποτέλεσμα να συμπαρασύρει και το άλλοτε φαγητό των φτωχών, το αγαπημένο μας σουβλάκι. 

    Όλα τα προϊόντα έχουν πάρει την ανιούσα και οι καταναλωτές παρακολουθούν με αγωνία τις οικονομικές εξελίξεις. Η ζάχαρη αυξήθηκε 62%, το ελαιόλαδο 42,64%, το αλεύρι και τα δημητριακά 41%, το γάλα 37,14%, τα φρούτα 30,55%, το ψωμί 32,56%, το αρνί και το κατσίκι 30%, το χοιρινό 28,88% και το μοσχάρι 28,71%, με αποτέλεσμα ένα τυλιχτό σουβλάκι να φτάνει τα 3,90 ευρώ στην Αθήνα και τα 4-5 ευρώ στα νησιά (σε κάποια και τα 9,80).

    Μάλιστα, οι τιμές αναμένοντα σύντομα να αυξηθούν περαιτέρω. Είναι δε τόσο μεγάλη η διαφορά στην τιμή που οι καταναλωτές πλέον αγοράζουν ένα τυλιχτό καθώς τα χρήματα δεν τους φτάνουν για δεύτερο.

    Ο πρόεδρος των ψητοπωλών Αττικής, Νίκος Αγγελοσούλης μιλώντας σε ενημερωτκή εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού Open τόνισε:

    «Ζούμε μια αναστάτωση από την αρχή του πολέμου. Η ενέργεια έχει διπλασιαστεί, πληρώνουμε διπλούς λογαριασμούς, τα ενοίκια έχουν μεγαλώσει. Δυστυχώς, πλέον δεν ξέρουμε μέρα με τη μέρα τι τιμή θα αντιμετωπίσουμε στα προϊόντα που αγοράζουμε. Πριν από τον πόλεμο ήξερες μια εβδομάδα πριν πού θα πάει η τιμή, προσαρμοζόσουν. Τώρα με τη μέρα αλλάζουν τα τιμολόγια» ανέφερε χαρακτηριστικά . «Προ του πολέμου ήταν 2,50 – 2,60 ευρώ το σουβλάκι στο δικό μου ψητοπωλείο. Αυτή τη στιγμή έχει 3 ευρώ για την παραλαβή από το κατάστημα, 3,30 για ντελίβερι. Είναι μια αναμενόμενη αύξηση. Προσπαθούσε να κρατήσουμε εκεί την τιμή, νομίζω πως θα αργήσει να πάει παραπάνω. Δεν υπάρχει μείωση της πελατείας, υπάρχει μείωση στην κατανάλωση. Ο λόγος είναι πως αδυνατεί ο κόσμος να αγοράσει 2 τυλιχτά με γύρο. Αγοράζει ένα σουβλάκι και ένα καλαμάκι. Και εμείς προσπαθούσε να προσαρμοστούμε σε αυτό»

     

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα