Τα αποκαλυπτήρια των επίσημων συμβόλων των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, έγιναν στο Musée d’Orsay – πρώην σιδηροδρομικό σταθμό που μετατράπηκε σε ένα επιβλητικό μουσείο που εκτείνεται κατά μήκος του ποταμού Σηκουάνα – παρουσία του διευθυντή σχεδίου της επιτροπής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες Joachim Roncin και του καλλιτέχνη που τις δημιούργησε Ugo Gattoni.
Στο πνεύμα της ισότητας που έχει γίνει χαρακτηριστικό των επερχόμενων Αγώνων, το Παρίσι 2024 επέλεξε να μην κάνει διάκριση μεταξύ Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων όσο αφορά στον σχεδιασμό των επίσημων αφισών. Όπως και με τη δάδα και τις μασκότ, οι αφίσες συνδέονται μεταξύ τους και ενώνονται.
Το Παρίσι 2024 προσέλαβε τον Ugo Gattoni, έναν Παριζιάνο εικονογράφο με ζωηρό στυλ, για να δημιουργήσει τις αφίσες. Εργάστηκε στο στούντιο του από τις 19 Σεπτεμβρίου 2023 έως τις 19 Ιανουαρίου 2024, αφιερώνοντας συνολικά 2.000 ώρες δημιουργώντας τις δύο αφίσες που θα γίνουν ένα διαρκές σύμβολο των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024.
«Δεν θέλω να είναι κάτι βαρετό, μια αφίσα με μόνο ένα λογότυπο και μια ημερομηνία, όπως είναι συνήθως. Θέλω να πω μια ιστορία», είπε ο Roncin στο Associated Press σε μια συνέντευξη από το στούντιο του καλλιτέχνη πριν από τα αποκαλυπτήρια. «Θέλω να είναι κάτι πολύ χαρούμενο, γιατί πρόκειται για ένα τεράστιο πάρτι. Θέλω να είναι πολύ χαρούμενο. Ας ελπίσουμε ότι ο κόσμος θα εμπνευστεί από αυτές τις αφίσες»
Μεταξύ των πιο εντυπωσιακών είναι ο Πύργος του Άιφελ που διαπερνά το Stade de France. Σαν να σχηματίζει μια γιγάντια τούρτα που αναμειγνύει δύο κρίσιμα συστατικά: το πιο διάσημο ορόσημο του Παρισιού και το εθνικό του στάδιο.
Στο βάθος μπορείτε να δείτε την Ολυμπιακή φλόγα να φτάνει με ένα ψηλό πλοίο με τρεις ιστούς στο γαλλικό λιμάνι της Μασσαλίας, έχοντας αποπλεύσει από την Ελλάδα, και τα κύματα που αναπαριστούν γεγονότα σερφ στην Ταϊτή. Από κοντά, μερικά από τα μνημεία του Παρισιού που θα χρησιμοποιηθούν και στους δύο Αγώνες.
Πριν από εννέα χρόνια, ο Roncin επινόησε το σύνθημα «Je suis Charlie», το οποίο έγινε παγκόσμια κραυγή συγκέντρωσης, αναρτώντας το στο Twitter μετά τη δολοφονική επίθεση τον Ιανουάριο του 2015 στο σατιρικό περιοδικό Charlie Hebdo.