Η Hermes Ελλάδος επιβεβαίωσε την ανθεκτικότητα της αγοράς των luxury brand, καθώς σημείωσε υψηλές επιδόσεις την περσινή χρονιά. Όπως ανακοίνωσε η boutique της Hermes Grece το 2022 παρουσίασε ακόμα πιο βελτιωμένα αποτελέσματα από το 2021.
Πιο συγκεκριμένα το 2022 ο ελληνικός βραχίονας του γαλλικού υπερπολυτελούς brand σημείωσε έσοδα 13,6 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 23,2% σε σχέση με τα 11 εκατ. ευρώ το 2021. Η συνεισφορά των τουριστών στην Ελλάδα και ειδικότερα των Ασιατών και των Αμερικανών ήταν τεράστια, καθώς αποδεικνύουν για ακόμα μια φορά την πιστότητα στο brand Hermes.
Σημαντική αύξηση κατέγραψε και η κερδοφορία της ελληνική θυγατρικής, με τα προ φόρων κέρδη να σημειώνουν αύξηση κατά 29%, φτάνοντας στα 3,1 εκατ. ευρώ έναντι 2,4 εκατ. ευρώ που ήταν το 2021. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 2,4 εκατ. ευρώ το 2022, έναντι 1,9 εκατ. ευρώ το 2021, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 28,4%.
Σε θετική τροχιά κινείται και τη φετινή χρονιά, με βάση τις επιδόσεις που δημοσίευσε η μητρική εταιρεία, καθώς στο πρώτο εξάμηνο του 2023 εμφανίζει αύξηση εσόδων 25% στα 6,7 δισ. ευρώ και 36% ενίσχυση στην καθαρή κερδοφορία η οποία ανήλθε σε 2,2 δισ. ευρώ.