19.8 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Hellenic Catering: Εντυπωσιακή αύξηση κερδών 24% και επενδύσεις

    Πωλήσεις της τάξης των €89 εκατ. εμφάνισε πέρυσι η Hellenic Catering (θυγατρική του ομίλου Goody’s, της Vivartia), με αύξηση 24% σε σχέση με το 2022, εξέλιξη η οποία αποδίδεται από τη διοίκηση στην αυξημένη ζήτηση, αλλά και στην προσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας, σύμφωνα με τις τάσεις που επικράτησαν στην αγορά.

    πωλήσεις του εμπορικού κλάδου σημείωσαν άνοδο 26%, στα €64 εκατ. και του βιομηχανικού κλάδου κατά 19%, στα €25 εκατ.

    Σχετικά με την κερδοφορία, το EBITDA αυξήθηκε στα €9,38 εκατ. από €5,04 εκατ. το 2022, ενώ τα προ φόρων κέρδη υποχώρησαν στα €2,855 εκατ. από €3,21 μία χρονιά πριν.

    Οι συνολικές επενδύσεις της εταιρείας πέρυσι άγγιξαν τα  €1,6 εκατ.

    Η εταιρεία, σύμφωνα με ανακοίνωσή της, στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της παραγωγικής διαδικασίας και βελτίωσης όλων των συνθηκών στις εγκαταστάσεις της, προχώρησε σε βελτίωση των κτιριακών υποδομών της, καθώς και σε αντικατάσταση μέρους αλλά και στην προμήθεια νέου μηχανολογικού εξοπλισμού παραγωγής, προκειμένου να καλύψει τις απαραίτητες ανάγκες παραγωγής και αποθήκευσης των ειδών της, καθώς επίσης και να διασφαλίσει την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της.

    Επίσης, προκειμένου να βελτιώσει το έργο των διανομών, πραγματοποιήθηκε η αγορά 2 φορτηγών-ψυγείων αυτοκινήτων.

    Αξίζει ακόμη να σημειωθεί ότι εντός του 2023 πραγματοποιήθηκε επένδυση εγκατάστασης φωτοβολταϊκών συστημάτων στην οροφή του κτιριακού συγκροτήματος στην Παλλήνη, ισχύος 605Kwp, των οποίων η διασύνδεση με το σύστημα net metering της ΔΕΔΔΗΕ πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2024.

    Όπως αναφέρεται στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις, κατά τη διάρκεια της περυσινής χρήσης πραγματοποιήθηκαν σημαντικές διεργασίες και ενέργειες στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης νέων προϊόντων τόσο για την αλυσίδα καταστημάτων των σημάτων Goody’s – Flocafe – Everest, όσο και ιδιαιτέρως για το κανάλι των πελατών του τομέα HoReCa, όπου διαφαίνεται να υπάρχουν προοπτικές ανάπτυξης.

    Αξιόλογη είναι η προσπάθεια για την ανάπτυξη μιας νέας κατηγορίας ειδών με την εμπορική ονομασία «Guru Burger» με κύριο στόχο την αγορά των super markets των οποίων η τοποθέτηση ξεκίνησε στα τέλη του περυσινού καλοκαιριού με τη διοίκηση να αισιοδοξεί ότι οι πωλήσεις θα αναπτυχθούν περαιτέρω κατά τη φετινή χρονιά.

    Τα «Guru Burger» καλύπτουν σήμερα σχεδόν καθολικά το εγχώριο retail – ήδη είναι διαθέσιμα σε καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, Μασούτης, Θανόπουλος, Kiosky’s και στο efood market – ενώ ισχυρό ενδιαφέρον εκδηλώνεται και από εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού στην Ελλάδα.

    Αξίζει ακόμη να σημειωθεί ότι η Hellenic Catering έβαλε τα προϊόντα της σειράς σε δύο αλυσίδες super market στην Σερβία, ενώ υπάρχουν σχέδια για είσοδο και σε άλλες αγορές του εξωτερικού.

     

     

     

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα