Η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο έδωσε μια ευρεία πρόβλεψη αύξησης λειτουργικών κερδών με χαμηλά έως υψηλά μονοψήφια νούμερα για το 2024, καθώς η αγορά της premium μπύρας αντιμετωπίζει προκλήσεις. Τα κέρδη και οι πωλήσεις αυξήθηκαν λιγότερο από το αναμενόμενο πέρυσι.
Η ολλανδική ζυθοποιία ανεβάζει τις τιμές για να διατηρήσει τα έσοδα ώστε να αυξάνονται ακόμη και όταν οι όγκοι μειώνονται.
Η Heineken αύξησε διψήφια τις τιμές της μπύρας το πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους και υψηλά μονοψήφια το δεύτερο.
«Η τιμολόγηση έχει επηρεάσει τους όγκους, αυτό είναι προφανές. Αυτό που είναι καλό να βλέπουμε είναι ότι ο πληθωρισμός αρχίζει να μειώνεται και, κατά συνέπεια, αρχίζουμε επίσης να μετριάζουμε την τιμολόγηση που χρειαζόμαστε για να αντισταθμίσουμε τον πληθωρισμό του κόστους», δήλωσε ο van den Brink, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
Η εταιρεία δήλωσε την Τετάρτη ότι παραμένει επιφυλακτική σχετικά με τις παγκόσμιες οικονομικές και γεωπολιτικές προοπτικές και ότι θα επικεντρωθεί στην αύξηση των εσόδων που θα ισορροπεί μεταξύ όγκου και τιμής.
Οι αναλυτές αναμένουν ότι η εταιρεία θα σημειώσει αύξηση εσόδων κατά 5,3% σε λειτουργικά έσοδα 4,9 δισεκατομμυρίων ευρώ (5,3 δισεκατομμύρια δολάρια) το 2024.
Οι όγκοι μπύρας μειώθηκαν 4,7% σε βιολογική βάση, περισσότερο από την εκτίμηση για μείωση 4,4%.
Τα αποτελέσματα ακολουθούν τον μικρότερο αντίπαλο Carlsberg A/S , ο οποίος έδωσε επίσης μια προσεκτική προοπτική την περασμένη εβδομάδα. Προβλέπει μέτρια αύξηση των λειτουργικών κερδών μεταξύ 1% και 5% φέτος, καθώς οι πότες μπύρας μειώνουν την κατανάλωση.