Σύμφωνα με ανακοίνωση της Heineken, για το γ’ τρίμηνο του έτους μειώθηκε ο όγκος των πωλήσεων της εταιρείας. Βασική αιτία της μείωσης αυτής ήταν οι υψηλότερες τιμές που υπήρξαν, αλλά και η οικονομική αβεβαιότητα που οδήγησε αρκετούς καταναλωτές να απορρίψουν τις αγορές ποτών υψηλής ποιότητας.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε πως οι όγκοι μπύρας μειώθηκαν κατά 4,2%. Παρά τη μείωση αυτή, σημειώθηκε αύξηση εσόδων κατά 4,5% σε οργανική βάση. Σε αυτό βέβαια συνέβαλλε η αύξηση τιμών που υπήρξε.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας, η Heineken βρίσκεται κοντά στον στόχο ενίσχυσης της κερδοφορίας της φέτος και διατήρησε την πρόβλεψή της για ετήσια αύξηση των οργανικών προσαρμοσμένων λειτουργικών κερδών στο 5%. Παράλληλα, η μετοχή της της ζυθοποιίας με έδρα το Άμστερνταμ σημείωσε άνοδο 1,9%, μετά από κέρδη έως και 3%.
Υπενθυμίζεται ότι η Heineken ολοκλήρωσε την έξοδό της από τη Ρωσία τον Αύγουστο. Συμφώνησε στην πώληση των περιουσιακών της στοιχείων στον ρωσικό όμιλο Arnest Group έναντι ενός συμβολικού ποσού του ενός ευρώ, σε μια συμφωνία που προκάλεσε ζημίες ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ.