19.9 C
Athens
Saturday, November 23, 2024
More

    H P&G για την αναβίωση της επιχείρησης Gillette Razor-Διαφημίζει την φαλάκρα από επιλογή

    Θέλει να ξεκινήσει το ξύρισμα για να ξεκινήσει ξανά το τμήμα της Gillette, καθώς η εργασία από το σπίτι, ο έντονος ανταγωνισμός και το διστακτικό συναίσθημα των αγοραστών επιβαρύνουν την επιχείρηση.

    Η εταιρεία δοκιμάζει κιτ ξυρίσματος κεφαλιού αξίας 45 δολαρίων με το πρώτο ξυράφι Gillette σχεδιασμένο ειδικά για φαλακρό.

    Τα ξυραφάκια είναι πιο κοντά και φαρδιά από τα τυπικά, για καλύτερο έλεγχο και ευελιξία, λέει η εταιρεία. Υπάρχει επίσης gel και λοσιόν για έλεγχο της λάμψης που κοστίζει 15 $, όλα πωλούνται με την επωνυμία Gillette’s Baldly.

    Η νέα μάρκα υπόσχεται να «απελευθερώσει τους άντρες από το στίγμα γύρω από τη φαλάκρα.

    Δίνει στους φαλακρούς την αυτοπεποίθηση να ανακτήσουν τον έλεγχο και να κατέχουν περήφανα τη φαλάκρα τους.

    Η P&G λέει ότι η φαλάκρα μπορεί να «αλλάξει το παιχνίδι» για πολλούς άνδρες, περίπου το 66% των οποίων εμφανίζει σημάδια φαλάκρας μέχρι τα 35 τους χρόνια. «Το να είσαι φαλακρός είναι λυτρωτικό», διαφημίζει ο ιστότοπος Baldly.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα