19.8 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    H Ελληνίδα οινολόγος που παρασκευάζει προϊόντα αξιοποιώντας τα κουκούτσια σταφυλιών

    Ξεκίνησε το δικό της brand πριν από περίπου 6 χρόνια. Από τότε πολλά έχουν μεσολαβήσει: Οικονομική κρίση, πανδημία, πόλεμοι, πλημμύρες, πυρκαγιές κ.α. Η Ευαγγελία Σωτηροπούλου είναι ακόμα εδώ και ο Oinosporos έχει αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο, φτάνοντας έως την Αυστρία. Το brand περιλαμβάνει από σαπούνια μέχρι κρέμες ενυδάτωσης. Και όλα έχουν σαν βάση – όσο κι αν μοιάζει απίστευτο – τα κουκούτσια των σταφυλιών.

    «Νομίζω ότι η ανάγκη μου για κάτι δημιουργικό και η προσμονή μου για να δω την ιδέα μου να πραγματοποιείται, ήταν πάνω από όλα τα υπόλοιπα στην αρχική φάση της επιχείρησης. Σαφώς υπήρχε ένα άγχος, αλλά νομίζω ότι το άγχος είναι κάτι που δεν φεύγει ποτέ από έναν επιχειρηματία…», λέει η νεαρή αναπολώντας την αρχή του εγχειρήματός της.

     

    Μετά από περίπου 6 χρόνια, πολλά έχουν συμβεί. Οικονομική κρίση, πανδημία, πόλεμοι, πλημμύρες, πυρκαγιές κ.α. Τελικά τι πρέπει να κάνει κάποιος για να επιβιώσει επιχειρηματικά μέσα σε ένα τέτοιο απρόβλεπτο περιβάλλον;

    «Το κομμάτι της ευελιξίας και της προσαρμοστικότητας νομίζω είναι αυτό που πρέπει να μας μείνει, μετά από όλα αυτά. Είναι σημαντικό να προσαρμόζεσαι στις ανάγκες της κάθε εποχής. Τα τελευταία χρόνια βέβαια ζήσαμε … πολλές διαφορετικές εποχές.

    Πρέπει πάντα να βλέπεις μπροστά και να αλλάζεις το πως δουλεύεις. Για παράδειγμα, όταν μας είπαν ξαφνικά ότι πάμε σε lockdown, αυτό ήταν κάτι που δεν το είχαμε ξανά ζήσει. Εμείς στο brand είδαμε τα νέα δεδομένα και προσπαθήσαμε να προσαρμοστούμε. Εστιάσαμε, για παράδειγμα, στα ψηφιακά κανάλια για να συνεχίσουμε να κάνουμε πωλήσεις. Βεβαίως αυτή η μετάβαση χρειάστηκε τον χρόνο της. Και ο κόσμος δηλαδή χρειαζόταν χρόνο για να καταλάβει πως θα λειτουργούν όλα και να αλλάξει τις συνήθειες του.

    Εγώ θα έλεγα ότι όποιος έχει μια ιδέα, πρέπει να την δοκιμάζει. Αυτό έχει σημασία. Να προχωράς και να δοκιμάζεις. Και στο τέλος να παίρνεις μία απάντηση για το αν τελικά άξιζε τον κόπο ή όχι.

    Εμένα θυμάμαι στο ξεκίνημα με είχαν δυσκολέψει τα γραφειοκρατικά κομμάτια. Αλλά νομίζω και σε αυτό γίνεται σιγά – σιγά μία πρόοδος. Βλέπουμε μία ψηφιοποίηση.

    Και σίγουρα όταν ξεκινάς μόνος, υπάρχει και η προσωπική έρευνα που πρέπει να κάνεις. Για διάφορα πράγματα που πριν σου ήταν άγνωστα».

     

    Το brand περιλαμβάνει μία ολοκληρωμένη σειρά περιποίησης, με βάση το λάδι που βγαίνει από το κουκούτσι του σταφυλιού. Επίσης, διάφορα προϊόντα, όπως λάδια, κρέμες και σαπούνια, αρωματικά χώρου που σε παραπέμπουν σε αρώματα κρασιού, και κεριά.

    Παράλληλα υπάρχει και το κομμάτι του κρασιού με εκπαιδεύσεις πάνω στο κρασί και γευσιγνωσίες.

     

    «Είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί ήδη έχουμε ξεκινήσει συνεργασία με την Αυστρία και εξάγονται εκεί τα προϊόντα μας. Μέσω συνεργατών με τους οποίους έχουμε κάνει συμφωνίες. Στόχος μας είναι να επεκταθούμε και σε άλλες χώρες. Χτίζοντας μάλιστα και το κομμάτι της λιανικής».

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα