33.3 C
Athens
Wednesday, June 26, 2024
More

    Google: Αλλάζει αλγόριθμους και μεταμορφώνεται σε μηχανή αναζήτησης και απαντήσεων με χρήση AI

    Ευρέως γνωστή για τις αναζητήσεις στο διαδίκτυο, η Google, η οποία ελέγχει περισσότερο από το 90% παγκοσμίως στο searching, αντιμετωπίζει «τεράστιο ανταγωνισμό» καθώς οι άνθρωποι έχουν πολλές επιλογές σχετικά με τον τρόπο που αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο.

    Στο πλαίσιο αυτό δρομολογεί, όχι μόνο αλλαγές στον αλγόριθμο, αλλά κάνοντας ένα βήμα παραπέρα, σκοπεύει στο εγγύς μέλλον να παρέχει μέσω της μηχανής αναζήτησής της τις δικές της απαντήσεις, που θα δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη.

    Μάλιστα ο Διευθύνων Σύμβουλος της Google Sundar Pichai παρομοίασε το Google Search ως τη «δημιουργική Τεχνητή Νοημοσύνη στην κλίμακα της ανθρώπινης περιέργειας».

    Ο αντίκτυπος των αλλαγών

    Οι αλλαγές που προωθεί η Google πρόκειται να έχουν βαθύτατο αντίκτυπο σε αυτό που πολλοί από εμάς βλέπουμε όταν μπαίνουμε στο διαδίκτυο.

    Η εταιρεία λέει ότι η τελευταία προσπάθειά της να ανανεώσει την αναζήτηση θα εγκαινιάσει μια συναρπαστική νέα εποχή της τεχνολογίας και θα βοηθήσει στην επίλυση πολλών από τα προβλήματα που ταλαιπωρούν τον ιστό.

    Αλλά οι επικριτές λένε ότι μπορεί να ισχύει το αντίθετο. Καθώς η Google αναδιαμορφώνει τους αλγορίθμους της και χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να μεταμορφωθεί από μηχανή αναζήτησης σε μηχανή αναζήτησης και απαντήσεων, ορισμένοι ανησυχούν ότι το αποτέλεσμα θα μπορούσε να εξαφανίσει τις επιχειρήσεις που παράγουν μεγάλο μέρος από το λεγόμενο αγαπημένο περιεχόμενο.

    Στους ιδιαίτερα κερδισμένους από τις πρόσφατες αλλαγές στον αλγόριθμο συγκαταλέγονται το Reddit, το Instagram, το LinkedIn και η Wikipedia. Κατά μία έννοια, η Google απλώς ακολουθούσε μια τάση.

    Ορισμένοι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων και ειδικοί σε θέματα αναζήτησης δήλωσαν ότι υπάρχει μια γενική μετατόπιση στα αποτελέσματα της Google προς σάιτ με μεγάλες καθιερωμένες μάρκες, μακριά από τους μικρούς και ανεξάρτητους ιστοτόπους, κάτι που φαίνεται να μην έχει καμία σχέση με την ποιότητα του περιεχομένου.

    Είναι σαν η Google να διεξάγει πόλεμο κατά των ιστοσελίδων των εκδοτών, για να κυνηγήσει ειδικά τους μικρούς bloggers.

    Οι «χαμένοι» της υπόθεσης γνωρίζουν πως η δύναμη της Google είναι τόσο μεγάλη, ώστε κάποιοι σκέφτονται πλέον να στήσουν φυσικά καταστήματα και να στραφούν στο offline.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα