Η έρευνα αποκάλυψε ότι το 57% των καταναλωτών επιθυμούν να δουν, να αγγίξουν και να αισθανθούν τα προϊόντα πριν τα αγοράσουν, ενώ το 32% προτιμά την ανθρώπινη επαφή που προσφέρουν οι αγορές στο κατάστημα.
Παρά την αυξημένη χρήση της τεχνολογίας, όπως τα social media και οι διαδικτυακές εφαρμογές, η ανθρώπινη εξυπηρέτηση παραμένει κρίσιμη, ειδικά για αγορές μεγάλης αξίας, όπου το 68% των καταναλωτών αναζητά τη συμβουλή ειδικών. Η έρευνα αναδεικνύει επίσης την αμφίβολη αποτελεσματικότητα της τεχνητής νοημοσύνης στην εξυπηρέτηση, καθώς το 49% των καταναλωτών δηλώνει απογοήτευση από τα chatbots, ενώ το 33% θεωρεί ότι οι συστάσεις της AI εμφανίζουν προκατάληψη υπέρ συγκεκριμένων προϊόντων.
Παράλληλα, η έρευνα υπογραμμίζει τις ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με το αυξανόμενο κόστος ζωής, με το 55% να ανησυχεί για την οικονομική επιβάρυνση και το 72% να εστιάζει περισσότερο στη σχέση ποιότητας και τιμής. Η στροφή αυτή προς την οικονομία έχει οδηγήσει το 66% των καταναλωτών να θεωρεί ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι εξίσου καλά με τα επώνυμα, ενώ το 38% δηλώνει ότι δεν σκοπεύει να επιστρέψει στα επώνυμα προϊόντα.
Οι επιχειρήσεις λιανικής καταβάλλουν προσπάθειες να ανταποκριθούν σε αυτές τις ανάγκες, προωθώντας επιθετικά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και αυξάνοντας την ποικιλία τους. Ειδικά η κατηγορία αυτή των προϊόντων φαίνεται να κερδίζει έδαφος ακόμα και μεταξύ των καταναλωτών με υψηλότερα εισοδήματα, που στρέφονται προς αυτές τις επιλογές σε πολλές κατηγορίες, από τα τρόφιμα μέχρι τα καλλυντικά.