16.3 C
Athens
Saturday, May 4, 2024
More

    Γιάννα Τζίκα – KONVA: «Η σταθερή ποιότητα και τα “τίμια” προϊόντα είναι το Α και το Ω της επιτυχίας»

    Την Trata την μοσχοπουλά… και ο μεζές ο πρώτος είναι πάντα Flokos, όπως έλεγαν και οι ρετρό διαφημίσεις που έχουν τυπωθεί στη μνήμα μας, όπως άλλωστε έχει τυπωθεί και η γεύση από τα προϊόντα της εταιρείας KONVA, της παλαιότερης βιομηχανίας επεξεργασίας ψαρικών στη χώρα.

    Το μυστικό της επιτυχίας

    Πώς όμως μια εταιρεία καταφέρνει να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα προϊόντα της μέσα στις δεκαετίες;

    «Η σταθερή ποιότητα και τα “τίμια” προϊόντα είναι το Α και το Ω της επιτυχίας», υποστηρίζει η CEO Γιάννα Τζίκα, στην αποκλειστική συνέντευξη που έδωσε στο Pointmedia.gr . Είναι όμως και το μεράκι των ανθρώπων… «Οι εταιρείες είναι οι άνθρωποι της, αφού οι άνθρωποι κάνουν τις εταιρείες από όποιο πόστο βρίσκεται ο καθένας. Μεγάλο μερίδιο της επιτυχίας οφείλεται στους ανθρώπους μας», λέει χαρακτηριστικά η κ. Τζίκα, που και η ίδια εντάχθηκε στην εταιρεία σε ηλικία 21 ετών και πέρασε από όλες τις θέσεις για να μάθει τη δουλειά.

    Παρακολουθήστε ολόκληρη τη συνέντευξη της Γιάννας Τζίκα στο Pointmedia.gr

    Πάνω από έναν αιώνα ιστορίας

    Η μακρόχρονη ιστορία της KONVA ξεκινά από το 1870 κιόλας, όταν ο Θρασύβουλος και ο Γιώργος Τζίκας ανοίγουν δύο παντοπωλεία στην Βέροια. Το 1910, τα ανίψια τους, Θωμάς και Μερκούριος, δημιουργούν μία ανθηρή επιχείρηση εμπορίας τροφίμων, την «ΑΦΟΙ ΤΖΙΚΑ Αποικιακά» στην Θεσσαλονίκη και διακινούν καπνιστές ρέγγες, παστό βακαλάο, αλίπαστα, ταραμά καθώς και διάφορες κονσέρβες ψαρικών.

    Αργότερα, το 1945 τα παιδιά του Θωμά (Μιχαήλ και Αντώνιος) καθώς και τα παιδιά του Μερκούριου (Αντώνης και Τάκης) συνεχίζουν την εμπορική τους δραστηριότητα ιδρύοντας την εταιρία ΑΦΟΙ ΤΖΙΚΑ στην Αθήνα και ξεκινούν εισαγωγή κονσερβών κρέατος.

    Η μεγάλη άνθηση για την εταιρεία ήρθε όμως το 1975 όταν η εταιρεία κυκλοφορεί στην αγορά τη μάρκα Flokos και ακόμη περισσότερο το 1978 όταν κυκλοφορεί τη μάρκα Trata.

    Το 1990 ολοκληρώνεται η κατασκευή της βιομηχανικής μονάδας επεξεργασίας και κονσερβοποίησης ψαρικών με έδρα το Κιλκίς. Η εταιρία πλέον κινείται σε συνεχείς αναπτυξιακούς ρυθμούς κατέχοντας σταθερά την πρώτη θέση στον χώρο της κονσερβοποίησης ιχθυηρών στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια.

    Το 1998, ξεκινάει η πρώτη διεθνής συνεργασία της KONVA με την LIDL Hellas για την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Δύο χρόνια αργότερα η KONVA αναπτύσσει σημαντική δραστηριότητα και στο εξωτερικό καθώς εξάγει τα προϊόντα της με το εμπορικό σήμα TRATA σε 20 Ευρωπαϊκές χώρες στην Ασία και στις ΗΠΑ.

    Τεχνολογική πρωτοπορία

    Μια σειρά επενδύσεων σε επίπεδο υποδομής και τεχνολογικού εξοπλισμού φέρνουν την εταιρεία στην κορυφή. Η πρώτη ρομποτική γραμμή παραγωγής σαρδέλας, η μηχανοποιημένη γραμμή παραγωγής τονοσαλάτας, καλαμαριών και χταποδιών με πολυζυγιστικό μηχάνημα, η μεγάλη ευελιξία στην πακετοποίηση των τελικών προϊόντων, συνιστούν μερικά μόνο από τα παραδείγματα που αποδεικνύουν έμπρακτα τη δέσμευση της εταιρείας, στην εξέλιξη και την αποτελεσματικότητα.

     

    Επιδιώκοντας τη συνέχιση της ανοδικής της πορείας, η Κονσερβοποιία Βορείου Αιγαίου πλασάρει καινοτόμα έτοιμα high protein γεύματα και έχει ένα όραμα: Να είναι στη συνείδηση των καταναλωτών «τα πάντα γύρω από το ψάρι»!

    KONVA: Επενδύσεις στην παραγωγή τόνου, καινοτόμα προϊόντα και είσοδος σε νέες ξένες αγορές

     

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα