Τη συνεργασία της με νέες εταιρείες, μεταξύ των οποίων και εταιρείες από τον κλάδο των τροφίμων και των ποτών, ανακοίνωσε η ελληνική πολυεθνική εταιρία στον κλάδο του ψηφιακού μετασχηματισμού, Generation Y International e-Business Hub.
Ειδικότερα, στο portfolio της Generation Y προστίθεται η Μελισσοκομική Δωδεκανήσου, μια εταιρία με πορεία που ξεπερνά τα 100 χρόνια. Η Generation Y θα αξιοποιήσει τη δύναμη του ηλεκτρονικού εμπορίου για να δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα B2C για τη Μελισσοκομική Δωδεκανήσου, επιτρέποντας στην εταιρεία να παρουσιάσει και να πουλήσει τα μελισσοκομικά προϊόντα της σε μια παγκόσμια πελατειακή βάση.
Παράλληλα, ξεκινά μια νέα συνεργασία με την Jannec, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες εισαγωγής, προώθησης και διανομής αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα, για την οποία η Generation Y έχει αναλάβει την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού της καταστήματος για B2B πωλήσεις.
Ταυτόχρονα, η Generation Y έχει αναλάβει την υλοποίηση digital marketing στρατηγικής την Tsaknakis Bros, εταιρεία με μακρά ιστορία ως ανεξάρτητος εισαγωγέας premium ποτών από όλη την υφήλιο. Σημειώνεται ότι η Generation Y δραστηριοποιείται στον κλάδο του ψηφιακού μετασχηματισμού, με γραφεία σε 10 χώρες και εξαγωγική δραστηριότητα σε ακόμη 24 ακόμη.