Το hashtag #supermarkethooligan έχει κατακτήσει την πλατφόρμα του TikTok και έχει κεντήσει το ενδιαφέρον της γενιάς «Gen Z».
Εσείς τι σούπερ μάρκετ είστε; Αυτή είναι η ερώτηση που απευθύνουν τα παιδιά γυμνασίου-λυκείου το ένα στο άλλο, με ΑΒ Βασιλόπουλο, Σκλαβενίτη, Lidl και Μασούτη να υποκαθιστούν την κόντρα Παναθηναϊκού, Ολυμπιακού, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ κτλ. Εκατοντάδες βίντεο πλημμυρίζουν την πλατφόρμα του TikTok με περιεχόμενο από χρήστες που υποστηρίζουν τις γνωστές αλυσίδες τροφίμων.
Το πιθανότερο είναι η τάση να έχει ξεκινήσει από το εξωτερικό, ωστόσο μεγάλο μέρος της νέας γενιάς στην Ελλάδα διαχωρίζεται σε διαφορετικές «ομάδες», που υποστηρίζουν σθεναρά τα σούπερ μάρκετ. Ταυτόχρονα, πολλά από τα παιδιά της Gen Z περνούν τον χρόνο τους στις αλάνες των σούπερ μάρκετ. Και για να σας προλάβουμε πριν πείτε «αυτή η νέα γενιά είναι περίεργη», θυμηθείτε πόσα πράγματα κάνατε εσείς ως νέοι και οι μεγαλύτεροι τα έβρισκαν ανούσια.
Η εμμονή αυτή με τις μεγάλες μάρκες των σούπερ μάρκετ μοιάζει συνήθως να γίνεται για πλάκα, με τα περισσότερα κλιπάκια να διακωμωδούν αυτή την νέα τάση. Ωστόσο, τα hashtag #masoutis, #basilopoulos και #sklavenitis συγκεντρώνουν 6,3 εκατομμύρια, 2 και 22,7 εκατομμύρια προβολές αντίστοιχα.