13.7 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ στιγματίζει τις επιχειρήσεις με πρακτικές “shrinkflation”

    Σε μία πρωτοφανή κίνηση προχώρησε από τις 11 Σεπτεμβρίου η γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour.

    Ενημέρωσε τους πελάτες της για προϊόντα των οποίων οι συσκευασίες έχουν μειωθεί σε μέγεθος, όμως έχουν διατηρήσει την ίδια τιμή ή παρουσιάζουν ακόμα υψηλότερη τιμή, στιγματίζοντας έτσι τις επιχειρήσεις που επιδίδονται στη διαβόητη πρακτική του «shrinkflation».

    Η Carrefour έχει τοποθετήσει σε περισσότερα από εκατό προϊόντα αυτοκόλλητα με την εξής πληροφόρηση: «Σε αυτό το προϊόν το βάρος έχει μειωθεί και η τιμή που χρεώνει ο προμηθευτής μας έχει αυξηθεί».

    Στο κάτω μέρος του αυτοκόλλητου, η Carrefour εκφράζει τη δέσμευσή της να επαναδιαπραγματευτεί την τιμή του προϊόντος με την προμηθεύτρια επιχείρηση.

    Με τον τρόπο αυτό, η γαλλική αλυσίδα έρχεται σε ευθεία ρήξη με προμηθευτές της, τους οποίους κατηγορεί ανοιχτά για παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού.

    Με την κίνηση αυτή η Carrefour ουσιαστικά «πρόλαβε» τη γαλλική κυβέρνηση, η οποία αναμένεται τον ερχόμενο Οκτώβριο να θέσει σε ισχύ νόμο κατά του shrinkflation, υποχρεώνοντας τις επιχειρήσεις να αναφέρουν σε εμφανές μέρος ότι έχει μειωθεί το μέγεθος της συσκευασίας, όταν η συσκευασία κατά τ’ άλλα παραμένει ίδια.

    Μπορεί οι καταναλωτές να επικροτούν την κίνηση της Carrefour, δεν ισχύει
    όμως το ίδιο και για τη βιομηχανία τροφίμων της Γαλλίας, η οποία αντέδρασε οργισμένα, με τον πρόεδρο της ομοσπονδίας ANIA (και πρόεδρο της Haribo France), Jean-Philippe Andre, να κάνει λόγο για μία υποκριτική κίνηση, υποστηρίζοντας πως τα φαινόμενα shrinkflation είναι εξαιρετικά περιορισμένα. 

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα