20.9 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Focus Bari: «Κυνηγοί» προσφορών οι Έλληνες λόγω πληθωρισμού

    Το 62% των Ελλήνων δηλώνει ότι έχει περιοριστεί η αγοραστική του δύναμη λόγω πληθωρισμού, το 55% ανησυχεί για τις οικονομικές επιπτώσεις στο άμεσο μέλλον για αυτό το λόγο είναι αποφασισμένο τους επόμενους 12 μήνες να κρατήσει σφικτό προϋπολογισμό” υποστήριξε μεταξύ άλλων η Ξένια Κούρτογλου ιδρύτρια της Focus Bari, e-satisfaction & Resilience Expert μιλώντας στο e Commerce Summit που διοργάνωσε η Boussias events στο Costa Navarino.

    Σύμφωνα με έρευνα η οποία έγινε σε συνεργασία με τη YouGov η Ελλάδα συγκριτικά με 18 άλλες χώρες βρίσκεται στη δεύτερη θέση μετά την Αγγλία (64%) που οι πολίτες της πιστεύουν ότι ο πληθωρισμός θα επηρεάσει τα οικονομικά στοιχεία τους, τη στιγμή που ο μέσος όρος που είχε αυτή την άποψη στις υπόλοιπες χώρες που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα είναι 54%.

    “Για αυτό το λόγο οι Έλληνες θα κυνηγήσουν τις προσφορές” είπε η κα Κούρτογλου, ωστόσο συμπλήρωσε πως οι Έλληνες γενικότερα κυνηγάνε πολύ τις έξυπνες αγορές, “αυτές που θα μας κάνει να νιώσουμε ότι είμαστε smart shoppers” διευκρινίζει η ίδια και συμπληρώνει “το βλέπουμε χρόνια τώρα σε όλες τις έρευνες που αφορούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι ένα από τα πρώτα ζητούμενα. Το e commerce έχει ταυτιστεί με το ότι θα βρω καλύτερη τιμή ή θα κάνω μια καλύτερη συμφωνία“.

    Focus-Bari: 6 στους 10 Έλληνες θεωρούν ότι έχει μειωθεί η αγοραστική τους δύναμη

    Η κα Κούρτογλου ανέφερε επίσης πως ο κόσμος πλέον πριν από μία αγορά είναι πολύ καλά ενημερωμένος, μάλιστα πολύ συχνά οι καταναλωτές ανατρέχουν σε διάφορους οργανισμούς. “Δύο στους τρεις Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές και αξιολογήσεις που προέρχονται από κάποιο οργανισμό, προτού προβούν σε μια αγορά” υποστήριξε η κα Κούρτογλου για να σημειώσει στη συνέχεια ότι η συνήθεια αυτή εντοπίζεται κυρίως στις νεαρές και μέσες ηλικίες στους millennials και Z enters.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα