Ανάπτυξη 9,5% σε αξία πωλήσεων κατέγραψε η αγορά FMCG στο δεκάμηνο του 2023 (Ιανουάριος- Οκτώβριος), σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana.
Ο συνολικός τζίρος του δεκαμήνου ξεπέρασε τα 7,46 δισ. ευρώ (από 6,82 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022), με τα 5,68 δισ. ευρώ να προέρχονται από την κατηγορία των τροφίμων (από 5,19 δισ. ευρώ το δεκάμηνο του 2022)
Στο δεκάμηνο του 2023 και οι τρεις μεγάλες κατηγορίες προϊόντων παρουσίασαν άνοδο ίδιου επιπέδου σε αξία πωλήσεων.
Κατηγορία προϊόντων Οικιακής Φροντίδας: Άνοδο αξίας πωλήσεων 9,4%
Κατηγορία προιόντων Υγείας και Ομορφιάς: Αύξηση 9,1%
Κατηγορία τρόφιμα : Η μεγαλύτερη αύξηση 9,5% καθώς αντιστοιχούν στο 76,2% της αγοράς
Οι αυξήσεις των τιμών άγγιξαν το 7,7% όπου οι μεγαλύτερες έγιναν στην κατηγορία τροφίμων και καταγράφονται στα γαλακτοκομικά (13%), και στην κατηγορία «cooking aids & condiments» (10% με υποχώρηση όγκου πωλήσεων -2,5%).
Σημαντικές ανατιμήσεις καταγράφονται και στα Καθαριστικά και Απορρυπαντικά Σπιτιού (13%) που γνώρισαν οριακές απώλειες της τάξης του -Ο,5% όσον αφορά τον όγκο.