20.8 C
Athens
Thursday, April 25, 2024
More

    ΦΙΛΜΑ: Οδοιπορικό με μοτοσυκλέτες στους εγκαταλελειμμένους σιδηροδρομικούς σταθμούς του Άργους

    Μία αξέχαστη διαδρομή μέσα στη φύση, σε ιστορικά γεφύρια και εγκαταλελειμμένους σιδηροδρομικούς σταθμούς θα πραγματοποιήσουν όσοι συμμετέχουν στο οδοιπορικό 50/50 με μοτοσυκλέτες, που θα λάβει χώρα την Κυριακή 19 Μαΐου στο Άργος.

    «Θα δώσουμε σημασία στις ικανότητες πλοήγησης, ασφαλούς οδήγησης και φωτογραφίας» αναφέρει για τη διοργάνωση ο Γενικός Γραμματέας του Δ.Σ. των Φίλων Μοτοσυκλέτας Αργολίδος (ΦΙΛΜΑ), Χαρίλαος Αναστασίου.

    Η συμμετοχή είναι μόνο για ομάδες 2 έως 6 μοτοσικλετών. Οι διαδρομές θα είναι δύο, μία ασφάλτινη και μία μικτή σε άσφαλτο και χωμάτινη βατή διαδρομή, για όσους το επιθυμούν.  Η ώρα εκκίνησης θα είναι στις 10.00πμ. και του τερματισμού μετά από οκτώ ώρες (18.00). Το οδοιπορικό αφιερωμένο στους εγκαταλελειμμένους σταθμούς και σκοπός είναι να δουν οι συμμετέχοντες από κοντά αλλά και να φωτογραφίσουν αυτά τα υπέροχα  κτήρια.

    «Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν πρόκειται για αγώνα, δεν θα κερδίσει το κύπελλο ο γρηγορότερος. Οι φωτογραφίες έχουν διττό σκοπό, πρώτον για να μας αποδείξει ότι η κάθε ομάδα – αφού μεμονωμένος κάποιος αναβάτης δεν μπορεί να συμμετάσχει – ότι πέρασε από το συγκεκριμένο σταθμό αλλά και δεύτερον για τα αναμνηστικά έπαθλα και βραβεία. Θα υπάρχουν δύο ειδών νικητές, αυτοί που θα συμμετάσχουν στην ασφάλτινη διαδρομή, 1ο,2ο, 3ο βραβείο και αυτοί που θα είναι στη μικτή διαδρομή με τρία πάλι βραβεία. Θα δοθούν αναμνηστικά συμμετοχής σε όλους. Την παραμονή του οδοιπορικού (σ.σ. 18 Μαΐου, ημέρα  Σάββατο) σκεφτόμαστε να διοργανώσουμε μία συναυλία με κάποιο συγκρότημα. Υπάρχει ενθουσιασμός, έχουμε πληροφορηθεί ότι θα έρθουν ομάδες ακόμα και από τη Βόρεια Ελλάδα και από την Ήπειρο», είπε ο κ. Αθανασίου.

    Το ιστορικό δίκτυο σιδηροδρόμου

           Το ιστορικό σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου στην ακμή του, το 1905, μετέφερε 1.740.000 επιβάτες ετησίως καθώς και 251.000 τόνους εμπορευμάτων. Κάλυπτε 750 χλμ, διέθετε 159 σταθμούς και εξυπηρετούσε σημαντικές πόλεις όπως, μεταξύ άλλων, οι: Αθήνα, Μέγαρα, Ελευσίνα, Λουτράκι, Κόρινθο, Ξυλόκαστρο, Διακοφτό, Αίγιο, Πάτρα, Κυλλήνη, Αμαλιάδα, Πύργο, Ολυμπία, Κυπαρισσία, Καλαμάτα, Μεσσήνη, Μεγαλόπολη, Τρίπολη, Άργος, Ναύπλιο, Νεμέα.

    Αξιοσημείωτο είναι ότι πριν την εμφάνιση των ταχέων αυτοκινητόδρομων, ο σιδηρόδρομος Πελοποννήσου είχε μεγάλη σημασία για τις τοπικές κοινωνίες της Πελοποννήσου. Διακινούσε την αγροτική παραγωγή της χώρας, λειτουργούσε ταχυδρομικές υπηρεσίες μέχρι το 1970 και υπήρξε για πολλά χωριά το μοναδικό δημόσιο μέσο μεταφοράς έως ακόμα και τη δεκαετία του 1980, «Αν υπήρχε το εν λόγω δίκτυο με το χαρακτήρα που έχει θα ήταν πόλος τουριστικής και εμπορικής ανάπτυξης. Τα περισσότερα έργα έγιναν μετά το 1902, όπου υπήρχαν Ιταλοί αρχιτέκτονες και ‘‘πετρομαστόροι’’ μαζί με Έλληνες που έφτιαξαν όλα αυτά τα γεφύρια τα οποία στέκουν μετά από έναν και πλέον αιώνα… Υπήρχαν τότε οικισμοί και περιοχές που δεν είχαν άλλο τρόπο εξυπηρέτησης», καταλήγει, μεταξύ άλλων, ο Γενικός Γραμματέας του Δ.Σ. των Φίλων Μοτοσυκλέτας Αργολίδος (ΦΙΛΜΑ) Χαρίλαος Αναστασίου.

    Λίγα λόγια για την ΦΙΛΜΑ

        «Το αθλητικό σωματείο – σύλλογος ΦΙΛΜΑ ιδρύθηκε το 2001. Δραστηριοποιείται και προωθεί το χόμπι της Μοτοσυκλέτας, τουριστικά αλλά και αθλητικά. Έχει διοργανώσει κατά τη διάρκεια της ιστορίας του πολλούς επίσημους αγώνες του Ελληνικού πρωταθλήματος.
    Συμμετέχει ως σύλλογος στη ΜΟΤΟΕ (Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος) και στην ΑΜΟΤΟΕ (Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος).

     

     

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα