Tα προϊόντα της που διατίθενται σε 24 χώρες παγκοσμίως παρουσιάζει στη φετινή έκθεση Anuga η Φάρμα Κουκάκη, έχοντας ήδη τοποθετηθεί στα ράφια μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ του εξωτερικού. Βασικές αγορές-στόχοι της εταιρείας παραμένουν οι ευρωπαϊκές αγορές της Ιταλίας (η οποία είναι η σημαντικότερη), της Γαλλίας και της Ισπανίας.
Περαιτέρω ανάπτυξη των αγορών της Μέσης Ανατολής
Επιπρόσθετα, σημαντικό ενδιαφέρον παρουσιάζει η περαιτέρω ανάπτυξη των αγορών της Μέσης Ανατολής, όπως η Σαουδική Αραβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, καθώς και της Νοτιοανατολικής Ασίας, όπως το Χονγκ Κόνγκ, η Μαλαισία και η Νότια Κορέα).
Οι επιτυχημένες συνεργασίες της εταιρείας στο εξωτερικό, και ειδικά στις βασικές αγορές που διανέμονται τα προϊόντα της, είναι πολύτιμες για την ανάπτυξη του brand και των προϊόντων της Φάρμα Κουκάκη στην εκάστοτε χώρα. Προωθώντας τις αυθεντικές ελληνικές γεύσεις στο εξωτερικό, η Φάρμα Κουκάκη εξάγει Στραγγιστό Γιαούρτι 10% και 0% λιπαρά, Κεφίρ και Κεφίρ με Κόκκινα Φρούτα, καθώς και Επιδόρπιο Γιαούρτης με Φρούτα σε 2 γεύσεις.
Μάλιστα, στα φετινά International Taste Awards η Φάρμα Κουκάκη έλαβε το σπάνιο Crystal Taste Award για το Κεφίρ με Κόκκινα Φρούτα, το οποίο βραβεύτηκε τρεις συνεχόμενες φορές με 3 αστέρια. Επίσης, με 3 αστέρια βραβεύτηκαν και το Στραγγιστό Γιαούρτι 10%, αλλά και το κλασικό Κεφίρ της Φάρμας Κουκάκη. Η εταιρεία μετρά πλέον περισσότερες από 40 διεθνείς διακρίσεις για την υψηλή ποιότητα και τη γεύση των προϊόντων της.
Συνεργασίες για την προώθηση των προϊόντων της μέσω των social media
Με το βλέμμα στην κατάκτηση ξένων αγορών, από το 2022 η ελληνική επιχείρηση έχει ξεκινήσει συνεργασίες που αφορούν στην προώθηση των προϊόντων της και στην τόνωση του brand Koukakis Farm στα τοπικά social media των αγορών που την ενδιαφέρουν. Στόχος είναι οι καταναλωτές να γνωρίσουν τα προϊόντα της και να μοιραστούν το όραμα και τις αξίες της Φάρμα Κουκάκη.
Συνεχής προσπάθεια για διατήρηση σταθερών και λογικών τιμών
Την ίδια στιγμή, μέσα σε ένα έντονα πληθωριστικό περιβάλλον, η εταιρεία καταβάλλει συνεχή προσπάθεια για διατήρηση σταθερών και λογικών τιμών, σε επίπεδο φυσικά που αυτό δεν επηρεάζει την ποιότητα των προϊόντων της, ενώ παράλληλα επιδιώκει και την ανάπτυξη του κωδικολογίου της, με το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης να διεξάγει έρευνες και δοκιμές, ώστε η γκάμα της να αναπτυχθεί τόσο σε γεύσεις, όσο και σε νέους κωδικούς.
Πηγή: Foodreporter