13.7 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Εξατομικευμένη αγοραστική εμπειρία επιθυμούν πάνω από έξι στους δέκα καταναλωτές

    Εξατομικευμένη αγοραστική εμπειρία επιθυμούν πάνω από έξι στους δέκα καταναλωτές, επιλέγοντας μάλιστα το 1/3 από αυτούς έναν συνδυασμό αγορών από τα καταστήματα αλλά και ηλεκτρονικά, με τις νεότερες ηλικίες να είναι πιο ανοικτές στην εισαγωγή της τεχνολογίας στη διαδικασία των αγορών τους τόσο σε φυσικά όσο και σε ηλεκτρονικά καταστήματα.

    Οι αλλαγές που φέρνουν τα τεχνολογικά επιτεύγματα, όπως για παράδειγμα η τεχνητή νοημοσύνη, οδηγούν και σε αναμόρφωση το εμπόριο και δεν αποκλείεται σύντομα ένα ρομπότ να «σετάρει» τα ρούχα για λογαριασμό ενός καταναλωτή ή να επιλέγει το κρασί που θα αγοράσει για το δείπνο.

    Ερευνα της εταιρείας Klarna, η οποία παρέχει υπηρεσίες πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης και αφορά το μέλλον των αγορών, έδειξε πώς εξελίσσονται οι καταναλωτικές προτιμήσεις και συμπεριφορές στο πλαίσιο των αγορών και πληρωμών και πώς αναμένουν οι καταναλωτές να επηρεαστεί η αγοραστική εμπειρία τους από τις τεχνολογικές εξελίξεις τα επόμενα χρόνια.

    Οι γενιές των καταναλωτών που έλαβαν μέρος στην έρευνα είναι οι Gen Z (18-26 ετών), οι Millennials (27-42 ετών), οι Gen Χ (43-57 ετών) και οι Baby Boomers (58-77 ετών) με τις νεότερες ηλικιακά ομάδες να είναι πιο ανοιχτές στις προκλήσεις της τεχνολογίας και την εισαγωγή της στην καθημερινότητα.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα