26.6 C
Athens
Saturday, July 27, 2024
More

    Εβροφάρμα: “Άλμα” 55% στα κέρδη το 2023 με boost από τις εξαγωγές

    Σημαντική βελτίωση του συνόλου των οικονομικών του μεγεθών το 2023 κατέγραψε ο όμιλος Εβροφάρμα.

    Συγκεκριμένα, τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 5.246 χιλ. (προσαρμοσμένο εκτός προβλέψεων ανέρχεται σε € 5.546 χιλ.) έναντι € 3.595 χιλ. της προηγούμενης χρήσης αυξημένο κατά 46% για τον Όμιλο και € 3.504 χιλ. έναντι € 1.944 χιλ. της προηγούμενης χρήσης αυξημένο κατά 80% για την Εταιρεία.

    Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν στο ποσό των € 2.707 χιλ. κέρδη παρουσιάζοντας αύξηση 78% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση όπου το αντίστοιχο ποσό ήταν € 1.522 χιλ. κέρδη. Αντίστοιχα, τα αποτελέσματα προ φόρων της Εταιρείας ανήλθαν σε € 2.375 χιλ. κέρδη αυξημένα σε σχέση με τη συγκριτική περίοδο όπου το αντίστοιχο ποσό ήταν € 246 χιλ. κέρδη.

    Το ενοποιημένο αποτέλεσμα μετά φόρων ανήλθε σε κέρδη € 2.202 χιλ. έναντι € 1.419 χιλ. της προηγούμενης χρήσης αυξημένο κατά 55% και το εταιρικό σε κέρδη € 2.133 χιλ. έναντι € 254 χιλ., αντίστοιχα. Το μεικτό ενοποιημένο περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε σε € 8.594 χιλ. έναντι € 7.048 χιλ. αυξημένο κατά 22% σε ενοποιημένο επίπεδο και σε € 7.020 χιλ., έναντι € 5.658 χιλ. αυξημένο κατά 24% σε εταιρικό επίπεδο.

    Τέλος, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 48.761 χιλ. έναντι € 45.381 χιλ. παρουσιάζοντας αύξηση 7,4%, ενώ ο εταιρικός κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 40.799 χιλ. έναντι € 37.359 χιλ. της προηγούμενης χρήσης παρουσιάζοντας αύξηση 9,2%.

    Η αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας προήρθε κυρίως από τις πωλήσεις στο εξωτερικό, καθώς και από τα επώνυμα προϊόντα στην ελληνική αγορά. Σε ποσοστό ανάπτυξης οι εξαγωγές σημείωσαν άνοδο 16% , οι επώνυμες πωλήσεις 14% και οι πωλήσεις ιδιωτικής ετικέτας 5%. Όλες οι βασικές κατηγορίες προϊόντων στο σύνολό τους κατέγραψαν ανάπτυξη και πιο συγκεκριμένα οι πωλήσεις φρέσκου γάλακτος και γάλα με κακάο παρουσίασαν ανάπτυξη 21%, οι πωλήσεις Κεφίρ και Αριάνι ανάπτυξη 39%, οι πωλήσεις γιαουρτιού οριακή ανάπτυξη 2%, οι πωλήσεις φέτας και λευκού τυριού ανάπτυξη 13%. Σε όρους όγκου πωλήσεων, κατά το 1ο εξάμηνο του 2023 παρουσιάστηκε μείωση, ως αποτέλεσμα των πληθωριστικών πιέσεων και της ακρίβειας. Αυτή η εικόνα αντιστράφηκε στο 2 ο εξάμηνο του 2023, με αποτέλεσμα στο σύνολο του έτους η εταιρεία να καταγράψει αύξηση όγκου πωλήσεων κατά 4%.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα