Έτος περαιτέρω ανάπτυξης είναι το 2023 για την Intercomm, η οποία τρέχει τις εργασίες για την κατασκευή του νέου εργοστασίου στον Ευαγγελισμό της Λάρισας, μια επένδυση της τάξης των €7 εκατ.
Eντός του επόμενου έτους αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία η νέα μονάδα. Μέσω της επένδυσης αυτής, επιτυγχάνεται αύξηση της παραγωγής και μείωση της εξάρτησης από προμηθευτές που αναλαμβάνουν την παραγωγή φασόν.
ΑΝΟΔΙΚΑ ΤΖΙΡΟΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ
Η εταιρεία, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, καταγράφει φέτος αύξηση πωλήσεων (με τον
πήχη να έχει τοποθετηθεί πέριξ των €120 εκατ.), και κερδών (τα οποία είχαν διαμορφωθεί πέρυσι σε €8,65 εκατ.), κάτι που οφείλεται στην αυξημένη ζήτηση.
DATA (σε €εκατ.)
Κύκλος εργασιών
2022: 103,69
2021: 94,49
Μεταβολή: 9,74%
Κέρδη
2022: 8,65
2021: 3,21
Μεταβολή: 168,61%
ΑΙΧΜΗ ΤΟΥ ΔΟΡΑΤΟΣ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
Αιχμή του δόρατος αποτελούν οι διεθνείς αγορές (καθώς εκεί πραγματοποιείται το
96% των συνολικών πωλήσεων). Σε αυτές τις αγορές η εταιρεία αναμένεται να
επεκταθεί περαιτέρω εντός του 2024. Ήδη δραστηριοποιείται σε:
• Ανατολική Ευρώπη
• Βαλκάνια
• Αμερική
• Αυστραλία
• Ιράν
• Μεξικό
• Ρωσία
• Μέση Ανατολή
OWN & PRIVATE LABEL
Η εταιρεία εμπορεύεται με το δικό της brand Delphi, τόσο στα Βαλκάνια, όσο και
στην ανατολική Ευρώπη. Παράλληλα, έχει παρουσία με private label σε κορυφαίες
διεθνείς αλυσίδες super market στη Δυτική Ευρώπη, όπως:
• Carrefour
• Tesco
• Aldi
• Lidl
PORTFOLIO
Οι κύριες κατηγορίες προϊόντων της εταιρείας είναι:
• ελιές και ορεκτικά
• αποστειρωμένα ροδάκινα και
βερίκοκα
• μαρμελάδες-κομπόστες-σιρόπια
• ροδάκινα σε κονσέρβες και βάζα
ΟΙ ΟΦΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ
Αναφορικά με τις τελευταίες ετήσιες οικονομικές καταστάσεις (του 2022), σημειώνεται ότι στην εταιρεία οφείλονται σημαντικά ποσά (€4,88 εκατ.) από προηγούμενες χρήσεις και η διοίκηση κάνει κινήσεις για την είσπραξή τους. Ωστόσο, δεν αποτελούν κίνδυνο για τη ρευστότητά της καθώς διατηρεί υψηλά ταμειακά διαθέσιμα που υπερβαίνουν την έκθεση σε δανεισμό, και εγκεκριμένα πιστωτικά όρια από τις τράπεζες.