Στα 2 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030, αύξησε το στόχο πωλήσεων της η Hyundai ($HYUD), σε σχέση με τα 1,87 εκατομμύρια που προέβλεπε πριν ένα χρόνο.
Επιπλέον, σχεδιάζει να δαπανήσει περίπου 85 δις δολάρια για να ενισχύσει την παραγωγή της αλλά και για να σημειώσει πρόοδο στα αυτοκίνητα με υδρογόνο, τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων αλλά και στο λογισμικό που θα χρησιμοποιούν τα οχήματα του μέλλοντος.
Η υπόσχεση αυτή της Hyundai ($HYUD), η οποία είναι η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στο κόσμο, ακολουθεί την Toyota η οποία έθεσε επίσης ένα φιλόδοξο στόχο για 1,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2026.
Αν η Hyundai ($HYUD) πετύχει το στόχο που έθεσε, θα σημαίνει ότι τα EV της θα αντιπροσωπεύουν το 18% των παγκόσμιων πωλήσεων το 2026 και το 34% το 2030! Μάλιστα οι πωλήσεις της θα αποτελούν το 53% των συνολικών πωλήσεων σε Κορέα, ΗΠΑ και Ευρώπη.
Να σημειώσουμε ότι φέτος, Hyundai ($HYUD) και KIA πούλησαν μαζί 109.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, φτάνοντας στη 5 θέση του κλάδου.
Βέβαια, όλη αυτή η αύξηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αλλά και υδρογόνου, ωθείται από τις πιέσεις των ΗΠΑ και τις Ευρώπης για αύξηση της εγχώριας παραγωγής “πράσινων οχημάτων” και παράλληλα να μειώσει την εξάρτηση από τα ορυκτά των μπαταριών και τα εξαρτήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα.
Η εταιρεία στοχεύει να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή στο εργοστάσιο EV που κατασκευάζεται στην πολιτεία της Τζόρτζια το δεύτερο εξάμηνο του επόμενου έτους, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Τζέι Τσανγκ σε ετήσια εκδήλωση για επενδυτές την Τρίτη.
Επιπλέον, η Hyundai ($HYUD) σχεδιάζει να σταματήσει την παραγωγή σε άλλο ένα από τα εργοστάσιά της στην Κίνα. Η εταιρεία πούλησε το πρώτο εργοστάσιό της στη χώρα το 2021 και σταμάτησε τη λειτουργία σε μια άλλη εγκατάσταση το 2022. Είπε ότι σχεδιάζει να πουλήσει δύο ακόμη εργοστάσια και να βελτιστοποιήσει την παραγωγή στις υπόλοιπες εγκαταστάσεις της.
Για να επιταχύνει την παραγωγή και να βελτιώσει την κερδοφορία σε άλλα σημεία, η Hyundai ($HYUD) θα υιοθετήσει μια νέα πλατφόρμα για τα EVs, που ονομάζεται Integrated Modular Architecture ή IMA. Η εταιρεία στοχεύει σε λειτουργικό περιθώριο κέρδους τουλάχιστον 10% έως το 2030 για τα EVs.