23.2 C
Athens
Saturday, October 5, 2024
More

    Επεκτείνονται τα σούπερ μάρκετ Ανδρικόπουλος με δύο νέα καταστήματα εντός της Πάτρας

    Στο αναπτυξιακό σχέδιο της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Ανδρικόπουλος συμπεριλαμβάνονται δύο νέα καταστήματα εντός της πόλης της Πάτρας για το 2023. Σήμερα η αλυσίδα αριθμεί 13 καταστήματα στην Πάτρα και τα περίχωρα της πόλης και με τα δύο νέα καταστήματα θα φτάσει τα 15.

    Στόχος της διοίκησης, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο πρόεδρος και εμπορικός διευθυντής της Ανδριόπουλος Super Market, Μπάμπης Ανδρικόπουλος, είναι τα δύο νέα καταστήματα λιανικής να λειτουργούν μέσα στην τρέχουσα χρονιά.

    Το πρώτο κατάστημα αναμένεται να αναπτυχθεί σε επιφάνεια 1.000 τ.μ. σε ιδιόκτητο οικόπεδο στην περιοχή Ψάχου της Πάτρας και θα είναι τύπου υπεραγοράς.

    Στο συγκεκριμένο χώρο, έχουν ήδη ξεκινήσει εξωτερικές και εσωτερικές διαδικασίες μορφοποίησης.

    Σε ό,τι αφορά το δεύτερο κατάστημα, το ακίνητο, όπου θα φιλοξενηθεί, δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμη, αν και οι ιθύνοντες της αλυσίδας φαίνεται να έχουν κατασταλάξει σε τρεις ισχυρότερες επιλογές. Φαίνεται ότι στην περίπτωση του δεύτερου καταστήματος να κουβεντιάζεται και η λογική της ενοικίασης ακινήτου.

    Η λογική πίσω από το δεύτερο νέο κατάστημα της Ανδρικόπουλος για το 2023 είναι το «υποκατάστημα γειτονιάς», ή αλλιώς «εν δυνάμει convenient store», το οποίο «είναι επιθυμητό να βρίσκεται εντός αστικού ιστού της Πάτρας», όπως επεσήμανε ο κ. Μπάμπης Ανδρικόπουλος.

    «Στη δεδομένη χρονική στιγμή δεν διακρίνουμε κάποια ευκαιρία στο real estate της περιοχής για να βγούμε εκτός Πάτρας με ένα ακόμη νέο κατάστημα», πρόσθεσε.

    Ακόμη, μέσα στο 2023, η αλυσίδα Ανδρικόπουλος φιλοδοξεί να ολοκληρώσει τον πλήρη εκσυγχρονισμό σε δύο υπάρχοντα καταστήματά της, ώστε να βελτιωθούν τόσο αισθητικά, αλλά και από το θέμα της ασφάλειας, όσο και να αναβαθμιστούν ενεργειακά.

    Θυμίζουμε ότι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Ανδρικόπουλος είχε εκδώσει ανακοίνωση για τις αρνητικές επιπτώσεις από την ενεργειακή κρίση ήδη από το 2022:

    «Η αύξηση στο ρεύμα και την ενέργεια έχει επηρεάσει και τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ, με τους καταναλωτές να περιορίζουν τις ποσότητες και συνάμα, να επιλέγουν πιο οικονομικά πράγματα, κυνηγώντας τις προσφορές που γίνονται.

    Τόσο τα τεμάχια, όσο και η συνολική αξία αγορών στο καλάθι της νοικοκυράς έχουν υποχωρήσει», είχε δηλώσει ο Χάρης Ανδρικόπουλος, αντιπρόεδρος του Ομίλου Ανδρικόπουλος ΑΕΒΕ.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα