Μικρή αύξηση στις λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά παρατηρήθηκε στο εννεάμηνο του 2024, ενώ οι εξαγωγές συνέχισαν να μειώνονται, ακολουθώντας την καθοδική πορεία που είχε ξεκινήσει το 2023. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Έτοιμου Ενδύματος Ελλάδας, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά σημείωσαν αύξηση 2,8%, φτάνοντας τα 2,58 δισ. ευρώ, έναντι 2,5 δισ. ευρώ την ίδια περίοδο του 2023. Στο πρώτο τρίμηνο του έτους καταγράφηκε αύξηση 3,6%, στο δεύτερο τρίμηνο η αύξηση έφτασε το 4,5%, ενώ στο τρίτο τρίμηνο η αύξηση περιορίστηκε στο 0,8%.
Η αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας διαμορφώθηκε στα 1,23 δισ. ευρώ το πρώτο εννεάμηνο του 2024, σημειώνοντας μείωση 14,4% σε σχέση με το 2023, όταν είχε φτάσει τα 1,43 δισ. ευρώ. Η πτωτική πορεία των εξαγωγών ένδυσης συνεχίστηκε, επηρεασμένη από τη μειωμένη ζήτηση στις διεθνείς αγορές. Αναλυτικά, οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν πτώση 13,6%, οι εξαγωγές κλωστοϋφαντουργίας μειώθηκαν κατά 19,8%, ενώ οι εξαγωγές βαμβακιού μειώθηκαν κατά 9,7%.
Οι εισαγωγές παρουσίασαν πτώση 5% στο πρώτο εννεάμηνο του 2024. Συγκεκριμένα, η συνολική αξία των εισαγωγών για την αλυσίδα ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας ανήλθε σε 2,45 δισ. ευρώ, από 2,57 δισ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023. Η μείωση στις εισαγωγές ενδυμάτων ήταν 2%, ενώ η πτώση στην κλωστοϋφαντουργία ήταν μεγαλύτερη, φτάνοντας το 13%.