Τα luxury brands βασίζονται εδώ και δεκαετίες στην επισκεψιμότητα των κορυφαίων εμπορικών κέντρων της Κίνας για να προσεγγίσουν τους εγχώριους καταναλωτές. Αλλά μια αλλαγή είναι σε εξέλιξη – ένας αυξανόμενος αριθμός οίκων κύρους ανοίγει βιωματικά flagship stores στις κορυφαίες πόλεις της χώρας.
Τον περασμένο Νοέμβριο, η Louis Vuitton άνοιξε το πρώτο της ανεξάρτητο κατάστημα στην Κίνα στο Sino-Ocean Taikoo Li Chengdu. Ο χώρος προσφέρει την πλήρη σειρά προϊόντων της Louis Vuitton. Ο γαλλικός οίκος άνοιξε επίσης το πρώτο του επώνυμο εστιατόριο στην Κίνα στην ίδια γειτονιά. Αλλά και η Dior, θυγατρική του LVMH, άνοιξε έναν τριώροφο χώρο λιανικής πώλησης με βεράντα, που σερβίρει απολαυστικό απογευματινό τσάι κοντά στο κατάστημα Louis Vuitton.
Περισσότερα τέτοια καταστήματα βρίσκονται στα σκαριά. Η Louis Vuitton και η Dior βρίσκονται στη διαδικασία κατασκευής ανεξάρτητων flagship stores στο Πεκίνο, στην εμπορική και γαστρονομική Μέκκα Sanlitun, που βρίσκεται στην καρδιά της περιοχής Chaoyang. Σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, η Hermès σχεδιάζει να χτίσει επίσης ένα ανεξάρτητο κατάστημα εκεί.