Ολο και περισσότερος κόσμος επιλέγει να κάνει τις αγορές του με το σύστημα Klarna αφού γίνονται άμεσα και χωρίς τόκους. Στην πραγματικότητα η Klarna αποτελεί μία εναλλακτική της πιστωτικής κάρτας που προσφέρει την ευελιξία που θέλεις, όποτε τη θέλεις, χωρίς να χάνεις τον έλεγχο, μοιράζοντας το κόστος της αγοράς σε 3 μικρότερες πληρωμές.
Η πληρωμή μετά την παράδοση, σού επιτρέπει να δοκιμάσεις πριν φτάσεις τελικά στην αγορά και είναι ο ευκολότερος τρόπος να κάνεις online αγορές. Μπορείς να ολοκληρώσεις την πληρωμή 30 ημέρες μετά την αγορά, χωρίς επιπλέον κόστος.
Από το 2005 η Klarna έχει αποστολή να δυναμώσει το εμπόριο με επίκεντρο τις ανάγκες του καταναλωτή. Με περισσότερους από 150 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως και 2 εκατομμύρια συναλλαγές την ημέρα, οι ηθικές και βιώσιμες λύσεις πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης της Klarna φέρνουν την επανάσταση στον τρόπο που οι καταναλωτές αγοράζουν και πληρώνουν online, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ψωνίζουν πιο έξυπνα με μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και ευκολία. Πάνω από 500.000 παγκόσμιοι συνεργάτες λιανικής, συμπεριλαμβανομένων των H&M, Saks, Sephora, Macy’s, IKEA, Expedia Group και Nike, έχουν ενσωματώσει την καινοτόμο τεχνολογία και τις λύσεις marketing της Klarna για να ενισχύουν την ανάπτυξή τους και την αφοσίωση των καταναλωτών.
Προσοχή στις διαδικτυακές απάτες – Tips από τη Klarna
Η Klarna που είναι η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, διεξήγαγε έρευνα σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Nepa, σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες παγκοσμίως. Το αποτέλεσμα;
Περίπου 1 στους 5 Έλληνες καταναλωτές δηλώνει ότι έχει πέσει θύμα απάτης ηλεκτρονικών αγορών σε εορταστικές περιόδους.
Σύμφωνα με την έρευνα και σε σχετική ερώτηση, το 18% των Ελλήνων καταναλωτών δήλωσε ότι έχει υποστεί απάτη σε ηλεκτρονικές αγορές σε εορταστικές περιόδους στο παρελθόν, με το ηλικιακό group με το υψηλότερο ποσοστό να είναι το 18-26 (26%). Την ίδια στιγμή το 19% των καταναλωτών παγκοσμίως απάντησαν θετικά, δείχνοντας ότι ο κίνδυνος διαδικτυακής απάτης κατά τις ηλεκτρονικές αγορές είναι εμφανής, ιδιαίτερα σε περιόδους υψηλής αγοραστικής κίνησης, όπως η περίοδος των εκπτώσεων.
Με αφορμή τις χειμερινές εκπτώσεις, η Klarna δίνει συμβουλές στους καταναλωτές ώστε να έχουν ασφαλείς ηλεκτρονικές αγορές.
Υπερβολικά υψηλές εκπτώσεις
Ηλεκτρονικά καταστήματα που προσφέρουν πολύ υψηλές εκπτώσεις (ιδιαίτερα σε γνωστές μάρκες) μπορεί να είναι ένδειξη απάτης και οι χρήστες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τις πολύ χαμηλές τιμές.
Το όνομα και το περιεχόμενο των fake shops
Ένα κοινό χαρακτηριστικό των ψεύτικων καταστημάτων (fake shops) είναι η χρήση ονομάτων ιστότοπων που μοιάζουν με γνωστές μάρκες αλλά έχουν μικρές παραλλαγές. Αν το όνομα του ιστότοπου δεν ταιριάζει με τα προϊόντα που προσφέρονται από το κατάστημα, αυτό θα μπορούσε να είναι μία ένδειξη ψεύτικου καταστήματος. Επιπλέον, ένα άλλο δείγμα μη αυθεντικού καταστήματος είναι τα λάθη (ορθογραφικά, τυπογραφικά, λανθασμένες φράσεις) στα κείμενα και το περιεχόμενο του ιστότοπου.
Τρόποι πληρωμής
Τα ύποπτα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν μερικές φορές να αναγνωριστούν από τους τρόπους πληρωμής που προσφέρουν ή που δεν είναι διαθέσιμοι. Τα καταστήματα αυτά προτιμούν συχνά την προκαταβολή, καθώς δυσκολεύει τους αγοραστές να πάρουν τα χρήματά τους πίσω. Από την άλλη πλευρά, οι τρόποι πληρωμής όπως η πάγια χρέωση ή οι αγορές μέσω Klarna, δεν γίνονται δεκτοί, κυρίως επειδή η τελευταία παρέχει πρόσθετη προστασία στον αγοραστή. Με τις αγορές μέσω Klarna, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα για ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας κατά τις ηλεκτρονικές αγορές, γεγονός που τον προστατεύει από ύποπτα καταστήματα.
Ασαφείς πολιτικές επιστροφής χρημάτων
Ένα αξιόπιστο κατάστημα θα παρέχει σαφείς οδηγίες για το πώς γίνονται επιστροφές προϊόντων και τι πρέπει να κάνει ο καταναλωτής αν είναι δυσαρεστημένος από την αγορά. Αντίθετα, τα ψεύτικα καταστήματα έχουν συχνά πολιτικές επιστροφής χρημάτων που είναι δύσκολο να κατανοηθούν, να βρεθούν στον ιστότοπο ή μπορεί και να μην υπάρχουν.
«Με την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων η online αγοραστική κίνηση αναμένεται να αυξηθεί. Οι καταναλωτές πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τις ηλεκτρονικές αγορές τους καθώς ελλοχεύει κίνδυνος για διαδικτυακές απάτες από ύποπτα καταστήματα. Με την Klarna οι χρήστες έχουν τα εργαλεία που χρειάζονται για να έχουν τον έλεγχο των οικονομικών τους και ένα επιπλέον επίπεδο προστασίας κατά τις πληρωμές τους», δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.