18 C
Athens
Friday, November 1, 2024
More

    EMFI: Με νέο επιχειρηματικό σχέδιο ψάχνει την επιστροφή στην κερδοφορία

    Μία ακόμα ζημιογόνος χρονιά ήταν για την EMFI το 2022, παρά την αύξηση των
    πωλήσεών της στο υψηλότερο
    επίπεδο από το 2017, που ήταν και η τελευταία κερδοφόρα χρήση της τότε ΕΒΓΑ. Ειδικότερα, σύμφωνα με τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, οι καθαρές πωλήσεις της χρήσης 2022 ανήλθαν σε 38,03 εκατ. ευρώ, έναντι 32,29 εκατ. το 2021, αυξημένες κατά 7,8%, ενώ το μικτό κέρδος ανήλθε σε 6,45 εκατ. ευρώ και σαν ποσοστό επί των πωλήσεων 16,95%, έναντι 4,56 εκατ. και σαν ποσοστό επί των πωλήσεων 14,11% στην προηγούμενη χρήση.

    Το EBITDA της χρήσης 2022 ανήλθε σε 1,2 εκατ. ευρώ, έναντι 0,6 εκατ. το 2021, ενώ το αποτέλεσμα προ φόρων διαμορφώθηκε σε ζημίες ύψους 3,58 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 4,04 εκατ. το 2021. Οι καθαρές συνολικές ζημιές της εταιρείας αυξήθηκαν ελαφρώς, στα 3,71 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 3,66 εκατ. ευρώ το 2021. Σημειώνεται ότι το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων της EMFI εξακολουθεί να υπερβαίνει την συνολική αξία των κυκλοφορούντων περιουσιακών στοιχείων της, ενώ το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων έχει καταστεί μικρότερο του 50% του μετοχικού κεφαλαίου.

    Πάντως, όπως σημειώνει η διοίκηση της εταιρείας, η EMFI έχει εκπονήσει νέο επιχειρηματικό σχέδιο, στο οποίο αποτυπώνεται η σταδιακή αύξηση των αποτελεσμάτων της και κατά συνέπεια και της καθαρής της θέσης, καθώς και η πρόθεση του βασικού μετόχου, της οικογένειας Φιλίππου δηλαδή, να συνεχίσει να ενισχύει την εταιρεία μέσω αυξήσεων μετοχικού κεφαλαίου (εντός του 2022 αντλήθηκαν 5,08 εκατ. ευρώ από αύξηση μετοχικού κεφαλαίου από τον βασικό μέτοχο). Με το νέο αυτό επιχειρηματικό σχέδιο, η εταιρεία πέτυχε νέα αναδιάρθρωση των δανείων της.

    Ρίχνει το βάρος στα παγωτά Menne

    Για το 2023, στους βασικούς στόχους της EMFI περιλαμβάνεται η ανάπτυξη των πωλήσεων στα επώνυμα παγωτά Menne, μία μάρκα της οποίας τα ψυγεία φέτος έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε αρκετά σημεία πώλησης στην Αθήνα και σε άλλες περιοχές της χώρας, καθώς και στα επώνυμα προϊόντα ζύμης ΕΒΓΑ. Η εταιρεία επιδιώκει επίσης την ανάπτυξη νέων συνεργασιών σε αγορές του εσωτερικού και του εξωτερικού, στην κατηγορία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, καθώς και επενδύσεις σε παραγωγή ενέργειας (net metering) στην έδρα της, με σκοπό την διαχείριση της αύξησης του ενεργειακού κόστους.

    Η διοίκηση της EMFI προαναγγέλλει εξάλλου αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων της, «λόγω των έντονων διακυμάνσεων των παραγόντων κόστους έτσι ώστε να διαφυλάσσεται τόσο η κερδοφορία όσο και η ανταγωνιστικότητα της Εταιρείας», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα