Έκπληκτοι οι πελάτες του κεντρικού Lidl της Κέρκυρας (Λεωφόρος Επτανήσου και Ρήγα Φεραίου) πληροφορούνταν την Παρασκευή το μεσημέρι ότι τα ταμεία δέχονταν μόνο μετρητά γιατί το σύστημα πληρωμών με όλες τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες ήταν εκτός λειτουργίας!
Να παρακάμψουμε το γεγονός πως η πληροφόρηση των πελατών έπρεπε να γίνεται άμεσα κατά την είσοδό τους στο κατάστημα, ώστε όσοι εξ αυτών διέθεταν μόνο πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες να μην χάνουν την ώρα τους.
Όμως είναι δυνατόν αυτό να το μαθαίνουν μόνο την τελευταία στιγμή, λίγο πριν φτάσουν στα ταμεία και όταν έχουν γεμίσει τα «καλάθια» τους;
Τα καταστήματα τη Lidl διαθέτουν μεγάφωνα, γιατί δεν γινόταν μέσω αυτών οι σχετικές ανακοινώσεις; Μήπως για να μην τρωθεί το κύρος της πολυεθνικής;
Μα η δυσφήμηση είναι πολύ χειρότερη, όταν ο πελάτης έχει ήδη γεμίσει το τρόλεϊ και δεν μπορεί να πληρώσει γιατί δεν διαθέτει μετρητά.
Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε σε ποια αιτία οφειλόταν το πρόβλημα, εκείνο που ξέρουμε ότι τα συστήματα πληρωμών μέσω καρτών διαθέτουν back up, η Lidl στη συγκεκριμένη περίπτωση συμπεριφέρθηκε σαν να μην έχει.
Βέβαια φαινόμενα μη αποδοχής χρεωστικών και πιστωτικών καρτών, αλλά μόνο μετρητών στην Ελλάδα, απαντώνται και αλλού: Σε ψιλικατζίδικα, περίπτερα ή μικρομάγαζα της γειτονιάς, οι ιδιοκτήτες των οποίων αναγκάστηκαν να εγκαταστήσουν POS, αλλά προτιμούν να απαιτούν για ευνόητους λόγους μετρητά, προφασιζόμενοι ένα σωρό λόγους.
Αδυνατούμε να φανταστούμε ότι η Lidl, προσχώρησε σε αυτή τη «σχολή»!