Η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων του ομίλου επισφράγισε την αλλαγή διοικητικής σκυτάλης, με business plan του ομίλου για το επόμενο διάστημα.
Ο όμιλος στόχευσε στην οργανική ανάπτυξη του ομίλου, πέραν της ήδη διαχρονικά επιτυχούς διαδικασίας εξαγορών και συγχωνεύσεων.
Και τα δύο κορυφαία στελέχη διοίκησης αναφέρθηκαν στην αναπλήρωση απωλειών (Estee Lauder) και στη στρατηγική θέση που έχει δημιουργήσει ο όμιλος στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
Η οργανική ανάπτυξη με μείωση κατά 40% στο κωδικολόγιο του, έχει επιτύχει ανάπτυξη των heroes products σε Ελλάδα και Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, διατηρώντας μάλιστα λελογισμένο pricing.
Στο ελληνικό ράφι σούπερ μάρκετ ο όμιλος διατηρεί αισθητά μειωμένη τιμή έναντι του ανταγωνισμού. Παρόλα αυτά ο όμιλος αναγνωρίζει ότι το 50% της αύξησης των πωλήσεων (ενοποιήμενες) έγκειται στις πληθωριστικές ανατιμήσεις, εκτιμώντας δε πως οι τάσεις θα διατηρηθούν και το 2024.
Αρχές του νέου έτους 2024 η Stella Pack περνάει στην κυριότητα του ομίλου μετά την πρόσφατη έγκριση της πολωνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού .
Το μέγεθος της Stella Pack υπολογίζεται πλέον υψηλότερα σε επίπεδο τζίρου (78 εκατ. ευρώ έναντι εκτίμησης 73 εκατ. ευρώ), ενώ τα κέρδη EBITDA υπολογίζονται σε 8 εκατ. ευρώ και οι προσδοκώμενες συνέργειες στα 2 εκατ. ευρώ.
Οι επενδύσεις 35 εκατ. ευρώ έως το 2027 που έχουν ανακοινωθεί θα είναι για τη δημιουργία αποθηκών στα Οινόφυτα , και για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του.