Με στόχο την κατάκτηση μεγαλύτερων μεριδίων στην αγορά της μικρής λιανικής, η οποία ανέρχεται σε περίπου 2 δισ. ευρώ, η efood επεκτείνεται στο φυσικό δίκτυο αγορών με δύο καταστήματα efood local στην Αττική (Γουδή και Χαλάνδρι). Tα καταστήματα αυτά θα λειτουργούν 365 ημέρες το χρόνο (συμπεριλαμβανομένων Κυριακών και αργιών) με διευρυμένο ωράριο, από τις 08:00 έως τις 02:00 καθημερινά και θα προσφέρουν πάνω από 2.000 προϊόντα, από σνακ και καφέ έως προϊόντα ψυγείου, καπνικά κ.τ.λ.
Τα καταστήματα efood local εστιάζουν στη γειτονιά και προσφέρουν μια πλούσια γκάμα προϊόντων, εστιάζοντας κυρίως στο φαγητό, με χαρακτηριστικά όπως γωνιά καφέ και ζεστή γωνιά. Επιπλέον, διαθέτουν μεγάλη κάβα, καπνικά προϊόντα και είδη mini market, με κύριο προσανατολισμό το φαγητό και τα snacks.
Σημειώνεται ότι η efood, θυγατρική της Delivery Hero στην Ελλάδα, έχει την εμπροχώρησε το 2021 στην εξαγορά του Ομίλου Μούχαλη, ο οποίος περιλαμβάνει το δίκτυο convenience stores Kiosky’s με 51 καταστήματα στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις της περιφέρειας. Ο Χάρης Τάκας, Γενικός Διευθυντής – Quick Commerce & Integrated Verticals, υπογράμμισε ότι τα efood local και τα Kiosky’s δεν ανταγωνίζονται μεταξύ τους, καθώς κάθε αλυσίδα έχει τον δικό της χαρακτήρα. Ωστόσο, δεν αποκλείεται η πιθανότητα μελλοντικών συνεργασιών μεταξύ τους.
Η efood, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Τάκας, έχει εξελιχθεί από μια πλατφόρμα παραγγελιοληψίας σε ένα online σούπερ μάρκετ με δίκτυο χονδρικής και λιανικής. Το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης (R&D) εστιάζει στο efood local, με στόχο την ενσωμάτωση της ευκολίας και της εμπειρίας των ηλεκτρονικών αγορών και στο φυσικό κατάστημα. Παράλληλα, η efood συνεχίζει την εντυπωσιακή ανάπτυξή της στον τομέα του delivery στην ελληνική αγορά, ενισχύοντας τη στρατηγική της με σημαντικές πρωτοβουλίες για το 2024, όπως η περαιτέρω ανάπτυξη της υπηρεσίας delivery by efood, η επέκταση των efood local, και η συνδρομητική υπηρεσία efood pro.