21.8 C
Athens
Friday, May 17, 2024
More

    DoorDash: Καταγραφή των φιλοδωρημάτων στις παραδόσεις παραγγελίας

    Αλλάζει την πολιτική της ως προς την αντιμετώπιση πελατών που δεν αφήνουν φιλοδώρημα κατά την παραλαβή παραγγελιών φαγητού η DoorDash, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Wall Street Journal.
    Η αλλαγή πολιτικής αφορά σε παρόντα χρόνο μόνο την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής:
    Ο κολοσσός DoorDash, στον οποίο ανήκει από πέρσι και η Wolt, με τζίρο 505 εκατομμυρίων ευρώ στο πρώτο εννιάμηνο του 2023, φέρεται να ενημερώνει προκαταβολικά τους οδηγούς delivery – συνεργάτες της εταιρείας με πληροφορίες ως προς το αν οι πελάτες που πραγματοποίησαν παραγγελία άφησαν φιλοδώρημα στην ηλεκτρονική πληρωμή τους.
    Επιπρόσθετα, σημειώνεται ότι το δημοσίευμα αναφέρει πως η DoorDash αναμένεται να συμπεριλάβει πεδίο σχετικό με το φιλοδώρημα σε μετρητά που άφησαν οι πελάτες στον εκάστοτε συνεργάτη delivery, ώστε να δημιουργηθεί ιστορικό.
    «Οι παραγγελίες πελατών που δεν αφήνουν φιλοδώρημα μοιραία αναμένεται να καταστούν λιγότερο ελκυστικές», εκτίμησε η αμερικανική εφημερίδα, με την DoorDash να απαντά επισήμως ότι «η μεγάλη πλειοψηφία των πελατών αφήνει φιλοδώρημα».
    «Αυτοί που δεν το κάνουν είναι όσοι ενοχλούνται από ανεπιθύμητα πολλές
    ειδοποιήσεις και από ειδοποιήσεις σε
    ακατάλληλες ώρες της ημέρας και αυτό είναι κάτι που γνωρίζουμε και ήδη προσπαθούμε να διορθώσουμε», αναφέρθηκε επιπλέον από την DoorDash.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα