24.5 C
Athens
Monday, September 16, 2024
More

    Discount Markt: Κύκλος εργασιών στα 180 εκατ. ευρώ για το 2023 και επτά νέα καταστήματα

    Στο 100% επαληθεύει την πρόβλεψη νέων καταστημάτων για το 2023 η αλυσίδα Discount Markt.

    Τα τέσσερα νέα καταστήματα από το στόχο των επτά για το 2023 έχουν ήδη ανοίξει σε Λεπτοκαρυά (Αντωνίου Σβώκου), Παραλία Οφρυνίου (Περιφερειακή Οδός Θεσσαλονίκης – Καβάλας) και Θεσσαλονίκη: Ανδρούτσου και Ανδρεοπούλου, στην Ανάληψη και στο 6ο χιλιόμετρο Χαριλάου – Θέρμης, στη Θέρμη. Έπονται τα καταστήματα σε Αριδαία, Πιερία και Καλαμαριά Θεσσαλονίκης.

    Πλέον η αλυσίδα φτάνει τα 93 συνολικά, όλα στη βόρεια Ελλάδα, με συνολικό χώρο πώλησης 73.400 τ.μ. Είκοσι από αυτά στεγάζονται σε ιδιόκτητους χώρους (21,5%) και 42 από τα 93 (45,16%) διαθέτουν δικές τους θέσεις στάθμευσης. Η Discount Markt φέρεται να εντείνει το ενδιαφέρον της για χώρους που να διαθέτουν θέσεις στάθμευσης για τους πελάτες της: Τις εξασφάλισε στα πέντε από τα επτά νέα καταστήματα του 2023.

    Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, η Discount Markt θα αγγίξει τα 180 εκατ. ευρώ κύκλου εργασιών το 2023. Το 2021 ο συνολικός τζίρος έκλεισε στα 137,96 εκατ. ευρώ και το 2022 σε 160,14 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 16,08%, όπως κατέγραψαν τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιεύτηκαν τον Σεπτέμβριο.

    Ο εκτιμώμενος κύκλος εργασιών του 2023 θα επιφέρει νέα άνοδο κατά 12,4%, σε ετήσια βάση. Οι εργαζόμενοι εντός του 2023 αυξήθηκαν κατά 70, σε 1.430, από 1.360. Αντίστοιχα, οι συνεργαζόμενοι προμηθευτές σε 782 από 735.

    Το υψηλό μερίδιο προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο συνολικό τζίρο

    Το μερίδιο πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ήταν υψηλό το 2022, συγκριτικά με το μέσο όρο της χώρας: 28,9%. Άλλωστε, η αλυσίδα καταχωρεί μόλις τέσσερα από τα καταστήματά της ως «σούπερ μάρκετ» και τα υπόλοιπα ως «discount market», περισσότερο κοντά στη λογική του convenient καταστήματος. Για το 2023, υπολογίζεται στο 29,7%, εν μέρει και ως αποτέλεσμα των μεταβολών στις αγοραστικές συμπεριφορές των καταναλωτών εξαιτίας της πληθωριστικής κρίσης.

    Η εταιρεία αντιμετώπισε αυξημένο κόστος πωληθέντων κατά 16% το 2022 έναντι του 2021, από 96,26 εκατ. ευρώ σε 111,7 εκατ. ευρώ, διαμορφώνοντας το μεικτό της αποτέλεσμα σε 48,38 εκατ. ευρώ το 2022, έναντι 41,7 εκατ. ευρώ το 2021. Η εταιρεία εμφάνισε το 2022 κέρδη προ τόκων και φόρων ύψους 6,31 εκατ. ευρώ, κέρδη προ φόρων ύψους 6,39 εκατ. ευρώ και κέρδη μετά φόρων 4,93 εκατ. ευρώ, έναντι 4,22 εκατ. ευρώ το 2021.

     

     

     

    Πηγή: Foodreporter

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα