19.8 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Δημιουργία σταθμού ΜΕΤΡΟ στα Εξάρχεια

    Στην εργοταξιακή περίφραξη στο σταθμό Εξάρχεια για τη νέα γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας προχώρησε χτες η Αττικό Μετρό. Για την δημιουργία σταθμού στην πλατεία Εξαρχείων σημειώθηκαν αντιδράσεις από μερίδα κατοίκων της περιοχής, καθώς θεωρούν πως “ο σταθμός μετρό στην πλατεία Εξαρχείων είναι καταστροφή για την πλατεία και τη γειτονιά, αλλά και τα ευρύτερα πλάνα τουριστικοποίησης και αλλαγής του χαρακτήρα των Εξαρχείων”.

    Η κυβέρνηση πάντως από την πρώτη στιγμή επέμενε ότι δεν πρόκειται να κάνει πίσω στην κατασκευή του σταθμού ενώ όσον αφορά τη χωροθέτηση του σταθμού σε άλλο σημείο της περιοχής και όχι στην πλατεία των Εξαρχείων, πηγές προσκείμενες στην Αττικό Μετρό τόνιζαν ότι η χωροθέτηση έχει γίνει από το 2017 και δεν μπορεί να γίνει μία τέτοια αλλαγή. Επίσης, αυτό το ενδεχόμενο θα οδηγούσε σε ακύρωση της σύμβασης του έργου.

    Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το φθινόπωρο που θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του φρέατος δίπλα στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο, θα έχουν φτάσει και τα νέα υπερσύγχρονα ΤΒΜ (μετροπόντικες), που κατασκευάζονται εν τω μεταξύ στη Γερμανία. Ο ένας μετροπόντικας θα ξεκινήσει από το φρέαρ της Κατεχάκη, ο δεύτερος από το φρέαρ της Βεΐκου και θα “συναντηθούν” στον Ευαγγελισμό.

    Πρόκειται για τα πιο σύγχρονα μηχανήματα, που εξασφαλίζουν μηδενική ενόχληση. Το εργοτάξιο από το φθινόπωρο θα δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, αλλά υπόγεια πλέον, χωρίς να ενοχλεί, ώστε αρχές του 2023 να έχουν ήδη ανοιχθεί τα πρώτα μέτρα σήραγγας.

    Με τη Γραμμή 4 οι πολίτες θα πηγαίνουν από το Γουδή στην Κυψέλη σε 13 λεπτά κι από το Άλσος Βεΐκου στα Εξάρχεια σε 7 λεπτά.

    Επίσης με τους νέους συρμούς που θα χρησιμοποιούνται στη νέα Γραμμή 4 αλλά και τα συστήματα τηλεματικής, οι επιβάτες στις αποβάθρες θα ενημερώνονται για την πληρότητα του κάθε βαγονιού με επιβάτες στο επόμενο τρένο που θα αφιχθεί.

    Αυτό θα γίνεται με ειδικό σύστημα στα τρένα που ουσιαστικά θα ζυγίζει τους επιβάτες σε κάθε βαγόνι για να υπολογίσει την πληρότητά του.

    Τέλος με ένα νέο σύστημα η Αττικό Μετρό θα δίνει τη δυνατότητα στους συρμούς να παράγουν ενέργεια με το φρενάρισμα και όση ενέργεια δεν καταναλώνεται από άλλους συρμούς θα επιστρέφει ως νέα ενέργεια στο δίκτυο ηλεκτρισμού της ΔΕΗ.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα