Κάθε ιδιώτης επενδυτής στην Ελλάδα, που εγγράφηκε για 1.000 μετοχές του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) έλαβε 43 μετοχές. Δηλαδή η απόκτηση μετοχών προς αριθμό μετοχών που εγγράφηκε στην δημόσια εγγραφή ανήλθε σε 1 προς 23. Με άλλα λόγια, η ζήτηση μετοχών ΔΑΑ από την εγχώρια αγορά ανήλθε σε 23 φορές στην προσφορά.
Σημειώνεται ότι στην εγχώρια αγορά διατέθηκαν 13,5 εκατ. μετοχές ΔΑΑ, αξίας 110,7 εκατ. ευρώ. Με δεδομένο ότι 3 εκατ. μετοχές είχαν δεσμευθεί στην συμφωνία ΤΑΙΠΕΔ και του «θεμέλιου μετόχου» του ΔΑΑ (οικογένεια Κοπελούζου) σημαίνει ότι η πραγματική διάθεση μετοχών στην Ελλάδα περιέλαβε 10,5 εκατ. μετοχές, αξίας 86,1 εκατ. ευρώ. Η συνολική ζήτηση μετοχών, σύμφωνα με πληροφορίες στην Ελλάδα, ανήλθε σε κάτι λιγότερο από 2 δισ. ευρώ.
Ενδεικτικό της ζήτησης είναι ότι μόνον στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος συγκεντρώθηκαν προσφορές από ιδιώτες επενδυτές ύψους άνω των 60 εκατ. ευρώ. Το μεγαλύτερο ωστόσο εχέγγυο της θετικής έκβασης που θα είχε αυτή η δημόσια εγγραφή, είναι το γεγονός ότι οι βασικοί ιδιώτες μέτοχοι του ΔΑΑ, αύξησαν τη συμμετοχή τους και δεν πώλησαν μετοχές, όπως συνηθίζεται σε τέτοιου είδους διαθέσεις.